Нова LADA Vesta NG з мотором 90 сил та «механікою» набирає першу «сотню» за нескінченні 13,6 секунди. Чи буває гірше? І хто, якщо не Vesta NG, найповільніша машина на планеті? Давайте розумітися.
Ми вже якось зніжилися і звикли, що машини для розвинених ринків виходять з 10 секунд до першої сотні. Але на ринках, що розвиваються (Південна Америка, Південно-Східна Азія) на чолі кута інші цінності.
Яка найповільніша машина у світі, там нікого не хвилює. Головне – щоб авто було конструктивно простим і, отже, дешевим, щоб якнайбільше людей могли собі дозволити особистий транспорт.
Так з’являються малопотужні «букашки» з моторами об’ємом із пляшку квасу.
Номер один у списку претендентів на звання “найповільніша машина на планеті” Tata Nano. На набір першої «сотні» у нього йде майже півхвилини! Якщо бути точним, то 29,4 секунди, за якими слідує «стеля».
Максимальна швидкість Nano складає лише 105 км/год, що не дивно. Під капотом мікролітражки ховається 0,6-літровий моторчик із віддачею всього 38 л. с. Це, звичайно, вже не 50-кубовий мопед, але до гордого звання “автомобіль” теж якось не дотягує.
Незважаючи на копійцеву вартість (2 500 $) і бурхливий розвиток домашнього авторинку в Індії, хітом автомобіль не став – продаж виявився нижчим за прогнози. Далася взнаки і слабка надійність мікромобіля (зустрічалися окремі випадки займання), яка породила сприйняття автомобіля як неякісного, та ще й небезпечного.
За своїм наповненням Nano мало відрізнялася від так популярних в Індії скутерів: ні ABS, ні подушок безпеки. З усіх досягнень цивілізації у машині є лише кондиціонер.
Провал був неминучим.
Hyundai i10 – інший хіт ринків, що розвиваються, від корейців і найповільніший автомобіль у їхній лінійці. У версії з початковим мотором (1,0 л, 67 л. с.) у парі з роботизованою трансмісією він досягає 100 км/год через 17,8 секунд після старту.
Виправданням такої немочі може бути хіба що витрата палива: у заміському режимі він заявлений на позначці 4,4 л/100 км. Щоправда, хто у своєму розумі посунеться на такому на заміську трасу?
Причому, на відміну від Nano, мікромобіль i10 від Hyundai – повноцінний транспортний засіб: 4 (з натяжкою – 5) посадочних місць і все знайоме по інших корейських автомобілях оснащення:
Цілком згодиться на роль автомобіля для навчання водінню або як друга машина в сім’ю, від якої не потрібно з комфортом доставити всіх у відпустку до Сочі, а треба лише довезти пакети від супермаркету додому.
Бестселер Старого Світу. Втім, шкодувати нема про що: це найповільніший автомобіль в актуальній гамі Renault, явно не межа мрій.
Початкова версія Renault Clio оснащується 65-сильним (95 Нм) трициліндровим атмосферником 1,0 літр. Прискорення до 100 км/год такого Clio займає 16,4 секунди.
Інші переваги в ньому за такі гроші теж надумаєшся знайти. За внутрішнім наповненням він мало відрізняється від більш поширених у наших краях «Рено Сандеро» і навіть багато в чому його повторює.
Усередині у Clio знайдемо:
Та й їде Sandero не гірше за європейського побратима. Навіть краще. Топ-версія зі 113-сильним мотором розганяється до першої сотні за зовсім не соромні 10,7 секунд – далеко не найповільніший автомобіль вдруге!
Другий Duster у всьому світі збирається поступитися місцем третьому поколінню, але поки що актуальний попередник. Є у нього модифікація, яка працює на скрапленому природному газі.
Її трициліндровий двигун розвиває 100 сил (160 Нм) і розганяє кросовер до сотні за 13,8 секунд. Максимальна швидкість автомобіля – 168 км/год. Проте витрата палива в такій модифікації в змішаному циклі – всього 7 л/100 км. Варто постраждати на розгоні. Мабуть.
Але в будь-якій незрозумілій ситуації, звичайно, Duster треба дивитися дизельний, з гарним тяговитим, економічним 1,5-літровим двигуном. Жвавим його теж не назвеш (майже ті ж 13,2 секунди до першої сотні), зате на бездоріжжя такий Duster в умілих руках і на правильній гумі може втерти ніс і куди більш іменитим позашляховикам. Про кросоверів взагалі не говоримо: вони йому підметки годяться навряд.
Ще один хіт для бідних ринків цього разу від японців. Базовий хетч Space Star комплектується 71-сильним (88 Н*м) трициліндровим двигуном об’ємом 1,0 літр. Розгін до 100 км/год займає 13,6 секунди, максимальна швидкість – 172 км/год.
За ці гроші покупець може розраховувати на дуже не бідний набір за такі гроші:
А наявність клімат-контролю та варіаторної трансмісії додає чимало очок у її скарбничку, роблячи цікавим вибором на роль першої машини у водійській кар’єрі чи подарунку дитині на 18-річчя.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment