Пам’ятаєте Cybertruck із надміцним корпусом із нержавіючої сталі? Схоже, водяні пістолети можуть стати його справжнім заклятим ворогом, оскільки від перших власників надходять повідомлення про іржавіючі поверхні панелей. І, здається, цьому знайшлося пояснення.
В той час, як Ілон Маск підносить корпус Cybertruck з нержавіючої сталі як диво довговічності, реальність здається похмурішою. Власники повідомляють про сліди іржі після дощу, що викликає сумніви щодо придатності цього матеріалу для повсякденного використання.
На відміну від Tesla, автомобільна промисловість здебільшого уникає нержавіючої сталі з певної причини. Вона важка, дорога і, як відомо, жорстка, що потенційно створює ризики безпеки. Крім того, нержавіюча сталь не гарантує захист від плям. Насправді вона вступає в реакцію з іншими металами та елементами, що призводить до знебарвлення.
Навіть якщо Tesla використовує спеціальну суміш, сприйнятливість нержавіючої сталі до фарбування залишається. Дешевші сталеві компоненти під панелями можуть ще більше ускладнити проблему. Хоча вміст хрому підвищує стійкість до корозії, клімат Каліфорнії з її соленим прибережним повітрям може стати рецептом катастрофи.
Посібник користувача Tesla схожий скоріше на відмову від відповідальності, ніж на інструкцію. Часте чищення спеціальними засобами та уникнення «корозійних речовин», таких як пташиний послід і сік дерев є обов’язковими, що говорить про те, що обгортання за 5 000 доларів може бути обов’язковим, а не опціональним.
Мовчання Tesla з цього питання говорить багато про що.