Автомобілі BMW відомі своїм спортивним характером, працюючи над тим, щоб кожна машина відповідала цим стандартам. І хоча баварський автогігант продає одну з найцікавіших для покупців техніку, вона аж ніяк не має недоліків. Особливо, коли йдеться про старі автомобілі.
Експерти видання «Motorbisсuit» зібрали список із найпоширеніших проблем, які торкаються продукції BMW.
Несправності склопідйомників
Дефект переслідує багато моделей BMW та вважається дуже неприємним для власників машин цієї німецької марки. А все тому, що компанія продовжує використовувати у своїх моделях пластикові затискачі регуляторів, схильних до поломок.
Проблема найчастіше торкається таких моделей як: BMW 135i (2007-2013), BMW E46 (1999-2006), а також BMW X5 (2019-2023).
Несправності системи охолодження
Згодом пластикові фітинги та гумові ущільнювачі в будь-якому автомобілі зношуються та руйнуються. І BMW тут не є винятком. У багатьох машинах цієї компанії така проблема призводить до того, що з ладу виходить водяний насос, а також витікання охолоджуючої рідини.
Дефект, як правило, проявляється після позначки 200 тисяч кілометрів пробігу і зачіпає такі моделі як: BMW 335i (2006-2012), BMW 330i (2001-2006) і BMW 740i (1999-2001).
Витоку олії
Одна з найчастіших неприємностей, яка може заволодіти власником BMW зненацька. Масляні плями і навіть невеликі калюжі є провісниками серйозних проблем, які стають можливими через зношування прокладки кришки ГРМ, зливної пробки, прокладки масляного піддону або прокладки корпусу масляного фільтра.
Найчастіше цей дефект виявляє себе в моделях: BMW X3 (2013), BMW X5 (2009) та BMW 328i (2000).
Проблеми з електрикою
BMW продовжує стабільні кампанії для своїх автомобілів, пов’язані з несправностями їх електричної частини. Іноді, коли справа стосується проводки, проблема збільшує ризики займання і безпосередньо впливає на безпеку.
Найчастіше від виходу з ладу електрики страждають власники: седанів та універсалів 3-Series (2006-2011), 3-Series Coupe та Cabrio (2007-2011), а також 3-Series з дизельними моторами (2009-2011).