Японський автовиробник Mazda тривалий час намагався триматися подалі не лише від електрифікованих силових установок, а й навіть турбомоторів. Тим не менш, згодом компанія все ж таки перейшла на нові технології, що забезпечують покращену економічність і потужність. А тепер має намір впровадити гібридну силову установку в нову Mazda6.
Видання Autoevolution стверджує, що концерн з Хіросіми збирається піти тим же шляхом, що і у випадку з його головним конкурентом в особі Toyota Camry, що став безальтернативним гібридом, і встановити під капот новітньої шістки зв’язку бензинового ДВЗ і електромотора.
Як її може виступити силовий агрегат e-Skyactiv, який нещодавно дебютував у великому кросовері Mazda CX-90 PHEV. До його складу увійшли 2,5-літровий мотор, стикований з електричним доважком.
Максимальна віддача такого тандему в повнорозмірному SUV компанії становить 323 кінські сили, чого більш ніж достатньо для седана D-класу.
Нагадаємо, раніше японські ЗМІ писали про те, що Mazda6 з переходом у нове покоління повинна зазнати суттєвих метаморфоз, переродившись з класичного седана в щось на кшталт купе. У базі машина буде задньопривідною, а повний привід запропонують як опцію.
Прем’єра автомобіля має відбутися в 2024 році, а продажі почнуться через рік.
Німецька компанія Mercedes-Benz проводить тестування рестайлінгової версії свого купеподібного кросовера GLE Coupe. Прототип в камуфляжі…
Ціни на батареї для електромобілів впали до історичного мінімуму, знизившись за рік на 20%. Середня…
З настанням сильних морозів автомобільні вузли та агрегати зазнають значних навантажень, що часто призводить до…
Головний дизайнер Renault розповів, що цілий список нових електромобілів компанії, які з'являться з 2028 року,…
Автомобіль потребує постійної уваги та регулярного технічного обслуговування, а ремонт часто стає суттєвою статтею витрат,…
За словами фахівців картон перед решіткою радіатора частково блокує надходження холодного повітря під капот, що…
Leave a Comment