Компанія BMW оголосила про розширення моторної гами двох електричних моделей, які вже продаються в Європі. Невелике крос-купе iX2 отримала базову одномоторну модифікацію, а у седана i5 з’явилася «середня» повнопривідна версія. Обидві новинки вийдуть на ринок вже у березні цього року.
На етапі прем’єри седана i5 для нього запропонували дві електричні силові установки – базову та флагманську. Зараз з’являється третя, з якою чотиридверка матиме індекс i5 xDrive40. Таку «п’ятірку» укомплектують двома електромоторами на 394 к.с. та 590 Нм, що дозволить прискорюватися до 100 км/год за 5,4 секунди. Максимальна швидкість новинки – 215 км/год.
Батарея у нової i5 така сама, як і в інших електроседанів, – корисною ємністю 81,2 кВт*год. Заявлений запас ходу електромобіля, залежно від циклу руху, становить від 463 до 538 кілометрів.
Найдоступніша модифікація BMW iX2 отримала передній привід: їй зберегли 204-сильний двигун. Розгін до 100 км/год займе у крос-купе 8,6 секунд з максимальною швидкістю 170 км/год. Батарея у цьому випадку також запозичена у версії iX2, яка вже продається, але запас ходу збільшився приблизно на 25 кілометрів і становитиме від 439 до 478 кілометрів.
У вересні минулого року аналогічний одномоторний варіант отримав кросовер iX1 з традиційнішим кузовом. Цікаво, що для нього при тих самих батареях та двигунах заявлений трохи менший запас ходу.