За даними видання Forbes, яке посилається на анонімного топ-менеджера японської марки, новий суббренд перевищить за статусом автомобілі Lexus, які сьогодні вважаються люксовим сегментом Toyota. При цьому коли Century може відокремитися від головної компанії, поки що невідомо. Очікується, що у новому статусі автомобілі почнуть активно експортувати по всьому світу.
З середини 1960-х років седан Century був майже невідомий поза Японії. Однак у вересні минулого року Toyota випустила під цією назвою розкішний кросовер. Керівництво компанії вирішило експортувати новий автомобіль практично по всьому світу. Відомо, що для моделі будуть доступні ліворульна та праворульна версії.
Формально двох моделей достатньо, щоб виділити Century в окремий суббренд. При цьому поки невідомо, коли автомобілі втратять приставки Toyota. Японська компанія планує зробити ставку саме на кросовер, вартість якого домашньому ринку починається від 170 000 доларів. У той же час ціни топових версій досягають 220 000 доларів. Таким чином, Century перевищує за статусом автомобілі Lexus.
У середині січня Toyota переробила розкішний кросовер Century у кабріолет для сумоїстів. Модель в єдиному екземплярі збудували на честь 100-річчя асоціації сумо.
Leave a Comment