Авто

Новий Corvette стане майже гіперкаром

General Motors працює над новим пакетом активної аеродинаміки, який, схоже, натхненний тим, що використовується на Pagani Huayra . Новий патент, поданий у Відомство за патентами і товарними знаками США, і технологія, що обговорюється в ньому, виглядає ідеально придатною для високопродуктивного Corvette .

Як ми вже знаємо, на підході ще як мінімум два варіанти C8 Corvette , і обидва запропонують набагато більшу продуктивність, ніж сьогоднішній топовий Z06 . Згідно з останньою інформацією, ZR1 (який з’явиться у 2025 році) вироблятиме до 850 к.с. від двигуна Z06 із турбонаддувом. Однак новому Corvette потрібно щось більше, ніж просто модна гума та хитра підвіска, щоб «приборкати» значну потужність, тому GM звернувся до світу гіперкарів.

У Huayra чотири індивідуально керовані закрилки рухаються незалежно один від одного, регулюючи аеродинамічний навантаження на кожен кут автомобіля. Закрилки управляються власним ЕБУ, який відстежує швидкість гіперкара, поперечне прискорення, кут повороту та положення дросельної заслінки. Такий цілеспрямований підхід до притискної сили забезпечує набагато точніший контроль над автомобілем, особливо на швидкісних поворотах.

Підхід GM майже ідентичний, хоча в ньому безпосередньо не згадуються окремі закрилки, а лише передній та задній спойлери. Але головна різниця, ймовірно, у тому, як працює програмне забезпечення. Нова технологія оцінить, що робить кожне колесо, як працює електронний диференціал, що самоблокується, і на який кут піднятий кожен спойлер. Він буде виконувати ці вимірювання сотні разів на секунду, щоб диференціал, будь-які системи векторизації крутного моменту та спойлери доповнювали один одного.

Наприклад, якщо ЕБУ виявляє, що автомобіль повертає дуже різко, але всі чотири колеса стійкі і автомобіль не заносить, все, що може зробити система, — це збільшити кут заднього аеродинамічного обтічника. З іншого боку, якщо автомобіль нестійкий, система може знизити потужність на окремому колесі та підняти інші спойлери.

У патенті GM також згадується прогнозуюче управління, при якому автомобіль може оцінити, що, швидше за все, відбудеться, ґрунтуючись на тому, що окремі компоненти (наприклад, колеса та спойлери) випробовують у будь-який момент, і внести корективи, щоб компенсувати та покращити стійкість.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Corvette

Останні записи

Чим загрожує рання зміна гуми на зимову

Ранній перехід на зимові шини може бути небезпечним, оскільки гума, призначена для холодної погоди, на…

18.10.2025

Які автомобілі найчастіше «мітять» птахи: дослідження

Дослідження компанії Alan's Factory, проведене серед тисячі американських автовласників, показало, що птахи найчастіше залишають поміт…

18.10.2025

Volkswagen представив прощальну версію Touareg (ФОТО)

Компанія Volkswagen підтвердила, що у 2026 році припинить виробництво флагманського кросовера Touareg. На честь завершення…

18.10.2025

Автоексперт розповів про важливі дії для захисту авто від угону

Незважаючи на розвиток електронних систем безпеки та сучасних методів викрадення, механічні пристрої залишаються найбільш ефективним…

18.10.2025

Lexus GX 2026 подорожчав, але не отримав жодних оновлень

Абсолютно новий Lexus GX продовжує підкорювати американський ринок. За перші дев'ять місяців 2025 року було…

18.10.2025

Новий Dacia Sandero Stepway стане кросовером (ФОТО)

Як повідомляє іспанське видання Motor.es, дизайнер ресурсу представив, як може виглядати майбутня "вседорожна" новинка. За…

18.10.2025