Японський виробник автомобілів Honda представив на виставці електроніки CES 2024 кілька електрокарів. Вони дебютували с оновленим логотипом. Пізніше компанія офіційно повідомила про зміну логотипу. Вибір був зроблений на користь більш простої та плоскої версії, що походить від представленого в 1961 році оригінального лого.
У Honda стверджують, що історія актуальної версії логотипу почалася в 1981 році. Дизайнери компанії розробили його спеціально для електромобілів наступної генерації. У новому логотипі відображено прагнення виробника автомобілів до нових проривів і продовження трансформації.
Зовнішньо новий логотип схожий на дві витягнуті руки. Він уособлює зобов’язання компанії щодо задоволення потреб автомобілістів та розширення можливостей мобільності.
Новий логотип буде використовуватися на електрокарах наступної генерації, включаючи моделі лінійки 0. Два концепти 0 Series були представлені японським виробником автомобілів на CES 2024.
Toyota традиційно сприймається як надійний, невибагливий та ремонтопридатний бренд, автомобілі якого цінуються на вторинному ринку…
Ми вже писали про автомобілі , які мають багато шансів проїхати 400 тис. км і не розвалитися.…
Взимку часто хочеться заощадити трохи пального, тож багато хто вимикає кондиціонер, вважаючи, що це справді…
Volkswagen планує випускати нові електричні автомобілі у Китаї на платформі CEA (China Electrical Architecture), розробленої…
Нечасто зустрінеш ситуацію, коли генеральний директор компанії репрезентує ще засекречену модель. Однак перша людина у…
Декілька років тому в Mitsubishi готувалися до того, щоб згорнути свою діяльність на старосвітському ринку,…
Leave a Comment