Новий Corvette стане майже гіперкаром

0
203

General Motors працює над новим пакетом активної аеродинаміки, який, схоже, натхненний тим, що використовується на Pagani Huayra . Новий патент, поданий у Відомство за патентами і товарними знаками США, і технологія, що обговорюється в ньому, виглядає ідеально придатною для високопродуктивного Corvette .

Як ми вже знаємо, на підході ще як мінімум два варіанти C8 Corvette , і обидва запропонують набагато більшу продуктивність, ніж сьогоднішній топовий Z06 . Згідно з останньою інформацією, ZR1 (який з’явиться у 2025 році) вироблятиме до 850 к.с. від двигуна Z06 із турбонаддувом. Однак новому Corvette потрібно щось більше, ніж просто модна гума та хитра підвіска, щоб «приборкати» значну потужність, тому GM звернувся до світу гіперкарів.

У Huayra чотири індивідуально керовані закрилки рухаються незалежно один від одного, регулюючи аеродинамічний навантаження на кожен кут автомобіля. Закрилки управляються власним ЕБУ, який відстежує швидкість гіперкара, поперечне прискорення, кут повороту та положення дросельної заслінки. Такий цілеспрямований підхід до притискної сили забезпечує набагато точніший контроль над автомобілем, особливо на швидкісних поворотах.

Підхід GM майже ідентичний, хоча в ньому безпосередньо не згадуються окремі закрилки, а лише передній та задній спойлери. Але головна різниця, ймовірно, у тому, як працює програмне забезпечення. Нова технологія оцінить, що робить кожне колесо, як працює електронний диференціал, що самоблокується, і на який кут піднятий кожен спойлер. Він буде виконувати ці вимірювання сотні разів на секунду, щоб диференціал, будь-які системи векторизації крутного моменту та спойлери доповнювали один одного.

Наприклад, якщо ЕБУ виявляє, що автомобіль повертає дуже різко, але всі чотири колеса стійкі і автомобіль не заносить, все, що може зробити система, — це збільшити кут заднього аеродинамічного обтічника. З іншого боку, якщо автомобіль нестійкий, система може знизити потужність на окремому колесі та підняти інші спойлери.

У патенті GM також згадується прогнозуюче управління, при якому автомобіль може оцінити, що, швидше за все, відбудеться, ґрунтуючись на тому, що окремі компоненти (наприклад, колеса та спойлери) випробовують у будь-який момент, і внести корективи, щоб компенсувати та покращити стійкість.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.