Цього літа Lexus представив нове покоління популярного позашляховика GX, який по суті вважається «розкішною» версією знаменитого Toyota Land Cruiser Prado. Машина виділилася власним дизайном, що відрізняється від “старшого” Lexus LX, а також потенційною заводською тюнінг-версією.
У продаж «хардкорний» GX з назвою 550 Overtrail+ має вийти у найближчий рік. Як він виглядатиме напередодні показали на перших зображеннях.
Вже заявлено, що машина поставлятиметься з 18-дюймовими колісними дисками, взутими в 33-дюймові «зубасті» шини Toyo Open Country, а також алюмінієвим захистом картера. Все це виявиться доступним вже з базової комплектації.
Основні зовнішні відмінності «хардкорного» GX від простого полягатимуть у наявності у нього спеціального експедиційного багажника на даху, де можуть зберігатися вантажні ящики з додатковим обладнанням, необхідним для позашляхових вилазок.
Завдяки звисам, що спускаються до задніх стояків, до багажника можна буде кріпити каністри з паливом, а також компресор для підкачування шин. Для зручності навантаження до даху будуть йти компактні сходи.
Але основна різниця полягатиме навіть не в цьому, а в покращених якостях Overtrail+ на бездоріжжі.
Крім постійного повного приводу з міжосьовим диференціалом фірми Torsen і роздавальної електронної трансмісії зі збільшеною швидкодією машини будуть електромеханічні стабілізатори, здатні розмикатися для того, щоб поліпшити артикуляцію коліс.
Крім того, для Overtrail+ виявиться доступне задне блокування та штатний захист двигуна.
Під капотом «хардкорного» Lexus GX розташовується для версії 550 двигун робочим об’ємом 3,4-літра з подвійним турбонаддувом потужністю 354 кінські сили і 650 Нм. Зв’язку йому становитиме 10-діапазонна АКПП.