Porsche показала випробування електричного Macan і назвала перші характеристики

0
82

Компанія Porsche озвучила перші технічні подробиці про електричну версію кросовера Macan, яку готує до прем’єри. Відомо, наприклад, що Macan EV вперше отримає повнокероване шасі і коефіцієнт лобового опору 0.25 – майже як у Tesla Model Y. Наразі тестові прототипи електромобіля проїхали понад 3,5 мільйона кілометрів.

Porsche розробляє для електричного Macan набір активних аеродинамічних елементів. До них увійдуть задній спойлер, жалюзі в передній частині і деякі додаткові компоненти, що змінюються в районі днища, яке заявлено як повністю плоске.

У днище інтегрована 100-кіловат-годинна батарея, яка стане спільною для всіх модифікацій Macan. Акумулятор підтримує струм заряджання до 270 кВт, на заряджання з 10% до 80% батареї потрібно менше 22 хвилин.

Про силові установки та запас ходу поки що відомі лише загальні дані. Всі Macan EV будуть повнопривідними, потужність двигунів перевищить 600 к.с., а кількість тяги на топ-версіях виявиться понад 1000 Нм. Без підзаряджанння будь-яка версія кросовера зможе проїжджати щонайменше 500 кілометрів. До оснащення кросоверів, крім керованих задніх коліс, здатних довертатися на кут до 5 градусів, увійдуть активна пневмопідвіска і система управління вектором тяги.

Раніше Porsche розсекретила інтер’єр електричного Macan. Салон електромобіля отримає низку відмінностей від інтер’єру бензинової версії, серед яких, наприклад, перероблений центральний тунель і три екрани на передній панелі. Прем’єра нового позашляховика запланована на початок цього року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.