Porsche показала випробування електричного Macan і назвала перші характеристики

0
95

Компанія Porsche озвучила перші технічні подробиці про електричну версію кросовера Macan, яку готує до прем’єри. Відомо, наприклад, що Macan EV вперше отримає повнокероване шасі і коефіцієнт лобового опору 0.25 – майже як у Tesla Model Y. Наразі тестові прототипи електромобіля проїхали понад 3,5 мільйона кілометрів.

Porsche розробляє для електричного Macan набір активних аеродинамічних елементів. До них увійдуть задній спойлер, жалюзі в передній частині і деякі додаткові компоненти, що змінюються в районі днища, яке заявлено як повністю плоске.

У днище інтегрована 100-кіловат-годинна батарея, яка стане спільною для всіх модифікацій Macan. Акумулятор підтримує струм заряджання до 270 кВт, на заряджання з 10% до 80% батареї потрібно менше 22 хвилин.

Про силові установки та запас ходу поки що відомі лише загальні дані. Всі Macan EV будуть повнопривідними, потужність двигунів перевищить 600 к.с., а кількість тяги на топ-версіях виявиться понад 1000 Нм. Без підзаряджанння будь-яка версія кросовера зможе проїжджати щонайменше 500 кілометрів. До оснащення кросоверів, крім керованих задніх коліс, здатних довертатися на кут до 5 градусів, увійдуть активна пневмопідвіска і система управління вектором тяги.

Раніше Porsche розсекретила інтер’єр електричного Macan. Салон електромобіля отримає низку відмінностей від інтер’єру бензинової версії, серед яких, наприклад, перероблений центральний тунель і три екрани на передній панелі. Прем’єра нового позашляховика запланована на початок цього року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!