Авто

Перший електромобіль від Xiaomi отримав двигуни V6 та V8

Share

Чесно кажучи, поява Xiaomi SU7 не є великим сюрпризом. Вже в листопаді видання jw.org uk змогло не лише показати автомобіль з різних ракурсів, а й розповісти першу інформацію про електромобіль. Тепер цифр побільшало. SU7 довжиною 5 метрів, шириною 1,96 метра та висотою 1,46 метра порівняємо за розміром з  Porsche Taycan .

Хоча Xiaomi SU7 є повністю електричний, він оснащений двигуном V8 або V6. Все тому, що Xiaomi назвав свої електромотори HyperEngine V8, HyperEngine V6S і HyperEngine V6. Найпотужніша версія Xiaomi SU7 оснащена трансмісією HyperEngine V8. Вона складається – у варіанті з приставкою Max – з 299-сильного електродвигуна на передній осі та 374-сильного – на задній. Цей комплект дає SU7 , який важить понад 2200 кг, сукупну потужність системи 673 л.

Внизу встановлено акумуляторну батарею ємністю 101 кВт-год. Ця комбінація допомагає електромобілю досягати швидкості 100 км/год за 2,78 секунди та максимальної швидкості 265 км/год. За заявою Xiaomi , запас ходу на електротязі має становити 800 км, хоча він визначений за китайським циклом CLTC, який відрізняється від європейського методу WLTP. Ця топ-версія оснащена гальмами Brembo .

Електродвигун V6 – агрегат потужністю 299 л.с. Xiaomi SU7  з цим електродвигуном значно менш швидкий, але все одно досить плавний. Він розганяється до 100 км/год за 5,28 секунд. В основі цього м’якшого смаку лежить менша батарея ємністю 74,6 кВтг, яка повинна забезпечити автомобілю запас ходу 668 кілометрів (CLTC). Розрив між версіями Xiaomi “V8” і “V6” заповнений V6. Це електродвигун потужністю 374 л.

Xiaomi SU7 має доладний інформаційно-розважальний екран діагоналлю 16,1 дюйма, цифрову комбінацію приладів меншого розміру та проекційний дисплей діагоналлю не менше 56 дюймів. Є й фізичні кнопки, що є незвичайним для автомобіля від виробника смартфонів. Під капотом SU 7 є багажний відсік, де можна зберігати 105 літрів речей. Завдяки широкому набору камер, лідарів та інших датчиків SU7 має можливість уважно стежити за навколишнім середовищем та певною мірою рухатися автономно.

Xiaomi  має великі амбіції, але поки невідомо, чи з’явиться SU7 в  Європі, і коли це відбудеться.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Dacia Duster названо найкращим авто за співвідношенням ціни та якості

Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…

29.06.2025

Опубліковано список найнадійніших автобрендів у світі

Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…

29.06.2025

Які документи завжди мають бути з собою у водія: українцям нагадали про штрафи

Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…

29.06.2025

Автоексперт назвав основні симптоми проблем з коробкою передач

Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…

29.06.2025

Що буде, якщо заправити авто 92-м бензином замість 95-го

Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…

29.06.2025

Поліція пояснила, коли можна перетнути суцільну лінію

Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…

29.06.2025