Авто

Перший електромобіль від Xiaomi отримав двигуни V6 та V8

Чесно кажучи, поява Xiaomi SU7 не є великим сюрпризом. Вже в листопаді видання jw.org uk змогло не лише показати автомобіль з різних ракурсів, а й розповісти першу інформацію про електромобіль. Тепер цифр побільшало. SU7 довжиною 5 метрів, шириною 1,96 метра та висотою 1,46 метра порівняємо за розміром з  Porsche Taycan .

Хоча Xiaomi SU7 є повністю електричний, він оснащений двигуном V8 або V6. Все тому, що Xiaomi назвав свої електромотори HyperEngine V8, HyperEngine V6S і HyperEngine V6. Найпотужніша версія Xiaomi SU7 оснащена трансмісією HyperEngine V8. Вона складається – у варіанті з приставкою Max – з 299-сильного електродвигуна на передній осі та 374-сильного – на задній. Цей комплект дає SU7 , який важить понад 2200 кг, сукупну потужність системи 673 л.

Внизу встановлено акумуляторну батарею ємністю 101 кВт-год. Ця комбінація допомагає електромобілю досягати швидкості 100 км/год за 2,78 секунди та максимальної швидкості 265 км/год. За заявою Xiaomi , запас ходу на електротязі має становити 800 км, хоча він визначений за китайським циклом CLTC, який відрізняється від європейського методу WLTP. Ця топ-версія оснащена гальмами Brembo .

Електродвигун V6 – агрегат потужністю 299 л.с. Xiaomi SU7  з цим електродвигуном значно менш швидкий, але все одно досить плавний. Він розганяється до 100 км/год за 5,28 секунд. В основі цього м’якшого смаку лежить менша батарея ємністю 74,6 кВтг, яка повинна забезпечити автомобілю запас ходу 668 кілометрів (CLTC). Розрив між версіями Xiaomi “V8” і “V6” заповнений V6. Це електродвигун потужністю 374 л.

Xiaomi SU7 має доладний інформаційно-розважальний екран діагоналлю 16,1 дюйма, цифрову комбінацію приладів меншого розміру та проекційний дисплей діагоналлю не менше 56 дюймів. Є й фізичні кнопки, що є незвичайним для автомобіля від виробника смартфонів. Під капотом SU 7 є багажний відсік, де можна зберігати 105 літрів речей. Завдяки широкому набору камер, лідарів та інших датчиків SU7 має можливість уважно стежити за навколишнім середовищем та певною мірою рухатися автономно.

Xiaomi  має великі амбіції, але поки невідомо, чи з’явиться SU7 в  Європі, і коли це відбудеться.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025

Renault тестує нове купе-кросовер у Південній Кореї (ФОТО)

Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…

30.10.2025