Авто

Перший електромобіль від Xiaomi отримав двигуни V6 та V8

Чесно кажучи, поява Xiaomi SU7 не є великим сюрпризом. Вже в листопаді видання jw.org uk змогло не лише показати автомобіль з різних ракурсів, а й розповісти першу інформацію про електромобіль. Тепер цифр побільшало. SU7 довжиною 5 метрів, шириною 1,96 метра та висотою 1,46 метра порівняємо за розміром з  Porsche Taycan .

Хоча Xiaomi SU7 є повністю електричний, він оснащений двигуном V8 або V6. Все тому, що Xiaomi назвав свої електромотори HyperEngine V8, HyperEngine V6S і HyperEngine V6. Найпотужніша версія Xiaomi SU7 оснащена трансмісією HyperEngine V8. Вона складається – у варіанті з приставкою Max – з 299-сильного електродвигуна на передній осі та 374-сильного – на задній. Цей комплект дає SU7 , який важить понад 2200 кг, сукупну потужність системи 673 л.

Внизу встановлено акумуляторну батарею ємністю 101 кВт-год. Ця комбінація допомагає електромобілю досягати швидкості 100 км/год за 2,78 секунди та максимальної швидкості 265 км/год. За заявою Xiaomi , запас ходу на електротязі має становити 800 км, хоча він визначений за китайським циклом CLTC, який відрізняється від європейського методу WLTP. Ця топ-версія оснащена гальмами Brembo .

Електродвигун V6 – агрегат потужністю 299 л.с. Xiaomi SU7  з цим електродвигуном значно менш швидкий, але все одно досить плавний. Він розганяється до 100 км/год за 5,28 секунд. В основі цього м’якшого смаку лежить менша батарея ємністю 74,6 кВтг, яка повинна забезпечити автомобілю запас ходу 668 кілометрів (CLTC). Розрив між версіями Xiaomi “V8” і “V6” заповнений V6. Це електродвигун потужністю 374 л.

Xiaomi SU7 має доладний інформаційно-розважальний екран діагоналлю 16,1 дюйма, цифрову комбінацію приладів меншого розміру та проекційний дисплей діагоналлю не менше 56 дюймів. Є й фізичні кнопки, що є незвичайним для автомобіля від виробника смартфонів. Під капотом SU 7 є багажний відсік, де можна зберігати 105 літрів речей. Завдяки широкому набору камер, лідарів та інших датчиків SU7 має можливість уважно стежити за навколишнім середовищем та певною мірою рухатися автономно.

Xiaomi  має великі амбіції, але поки невідомо, чи з’явиться SU7 в  Європі, і коли це відбудеться.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan готує електричний Juke EV: перші фото прототипу на тестах у Європі

Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…

10.12.2025

Експерт розвіяв головний міф про гальма в автомобілі взимку

Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…

10.12.2025

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025

Новий Nissan Versa 2027 помічений на дорозі (ФОТО)

Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…

10.12.2025

Поліцейський пояснив, які авто зупиняють найчастіше та чому

Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…

10.12.2025