Головна Авто Експерт назвав безпроблемні версії Mazda CX-5 першого покоління

Експерт назвав безпроблемні версії Mazda CX-5 першого покоління

Час читання: 3 хв.
0

Кросовер Mazda CX-5 із заводським індексом КЕ вперше був представлений на Франкфуртському автосалоні у вересні 2011 року. А у 2014 році у Лос-Анджелесі представили рестайлінгову версію моделі, яка практично не змінилася зовні та зберегла початкову гаму силових агрегатів. У такому вигляді в японській Хіросімі та російському Владивостоці кросовер СХ-5 випускали аж до 2017 року.

Кузов

Кузовна частина автомобілів Mazda має свої особливості. Якість лакофарбового покриття і товщина металу не є їх сильною стороною , тому що фарба може тьмяніти і схильна до утворення сколів, а хромовані елементи з часом каламутніють і здуваються. Тим не менш, оцинкований кузов стійкий до іржі .

У моделей до рестайлінгу капот часто кріпиться до підсилювача не зварюванням, а за допомогою герметика, який може слабшати з часом та викликати вібрації . Замок дверей багажника може почати стукати, але це зазвичай вирішується регулюванням. Слід також враховувати, що кнопка відмикання багажника та камера заднього виду можуть зазнавати впливу вологи.

Реклама

Після рестайлінгу через невдалі ущільнювачі постала проблема із забрудненням зсередини передньої світлодіодної оптики після їзди запиленими дорогами. Пластикова шестерня в механізмі складання дзеркал зношується приблизно за 5-6 років, але її можна замінити окремо.

Салон

У салоні серйозних проблем з електрикою зазвичай не виникає , проте можуть бути невеликі несправності. У старих моделей можуть виникати проблеми із системами контролю тиску в шинах, головним пристроєм та системою моніторингу мертвих зон. Інформаційно-розважальна система в рестайлінгових авто може виходити з ладу через несправність комунікаційних блоків.

Через 6-8 років у сидінь може перестати працювати обігрів , можуть виникнути люфти в каркасі, а крісла з електроприводом іноді дають збій у регулюванні. Сидіння з ручним регулюванням можуть опускатися мимовільно. Також можуть виникати проблеми зі складанням або фіксацією задніх сидінь через несправності в тросах.

Двигуни

Бензинові двигуни Skyactiv-G об’ємом 2,0 і 2,5 літра відрізняються високим ступенем стиснення (14:1 для більшості ринків та 13:1 для США) та схожою конструкцією. У них алюмінієві блоки циліндрів та ГБЦ, а також система прямого упорскування палива та механізм для зміни фаз газорозподілу, а також гідрокомпенсатори. Ці мотори славляться своєю надійністю та довговічністю .

Старший агрегат має збільшені хід поршня та діаметр циліндра, дещо менший ризик перегріву, блок балансирних валів, ефективніший масляний теплообмінник – і ресурс близько 400 тис. кілометрів проти 350 тис. кілометрів у 2,0-літрового побратима . Термін служби ланцюгового приводу ГРМ у обох – понад 200 тисяч кілометрів.

Серйозні проблеми із запуском та холостим ходом у дволітрових двигунів були усунені у 2013 році завдяки оновленню програмного забезпечення. Для збереження здоров’я двигуна рекомендується використовувати якісне паливо та олію. Слабкими місцями є форсунки прямого упорскування , котушки запалення та каталітичний нейтралізатор. Чад масла може бути помітний навіть на справних моторах, особливо при інтенсивній їзді.

Дизельний двигун Skyactiv-D об’ємом 2,2 літра також має тривалий термін служби – 350 тис. кілометрів , проте перші моделі страждали від швидкого зносу кулачків випускного розподільного валу. Система рециркуляції може виходити з ладу, особливо при частому керуванні в міських пробках. Паливний насос високого тиску та форсунки чутливі до якості палива, і старі моделі мали проблеми з кріпленнями форсунок. Турбокомпресор і вакуумний насос також схильні до зносу і можуть вимагати заміни після певного пробігу.

Коробки

Версії з надійною 6-ступінчастою механікою рідко зустрічаються як у продажу (з нею менше 5% автомобілів), так і в ремонті. Через кілька сотень тисяч кілометрів ремонт, як правило, починається із заміни синхронізаторів. Зчеплення без буксирування причепа зазвичай слугує 120–150 тисяч кілометрів.

Автоматична 6-ступінчаста АКПП Aisin Warner з індексом FW6A (GW6A з дизелем) на дорестайлінгових кросоверах спочатку зробила сюрприз зі зносом через 120-150 тисяч кілометрів центрального підшипника в алюмінієвому корпусі. А через 150–180 тисяч кілометрів через раннє блокування гідротрансформатора та велику кількість продуктів зносу нерідко виходили з ладу фрикціони, гідроблок та соленоїди.

Однак після рестайлінгу основні недоліки були виправлені  – навіть за рахунок більш успішної програми управління. Ресурс «автомата» став становити 250 тисяч кілометрів і більше. Головне — оновлювати олію кожні 50–60 тисяч кілометрів. А у вікових екземплярів ще й ретельніше стежити за температурним режимом коробки, і хоча б іноді промивати від забруднень її теплообмінник.

Шасі

У системі повного приводу часто зустрічаються витікання та знос компонентів після певного пробігу, у тому числі сальники та манжети. Головний ворог багатодискової муфти Haldex – вологість , що призводить до корозії внутрішніх елементів. Задній сайлентблок редуктора часто ламається і зазвичай потребує заміни з використанням альтернативних запчастин від інших виробників, щоб уникнути високих витрат.

Підвіска загалом надійна, але є проблемні вузли, які зношуються першими, включаючи стійки стабілізатора та задні сайлентблоки передніх важелів. Опорні підшипники стійок також можуть потребувати заміни, особливо на моделях до 2013 року, коли було проведено модернізацію.

У системі гальма стоянки у старих моделей можуть виникати проблеми з герметичністю і корозією, а у нових – з електронним ручником, що може призвести до зносу і навіть деформації гальмівних дисків через недостатнє розкріплення.

Незважаючи на деякі шорсткості, Mazda CX-5 першого покоління – один з найкращих за надійністю кросоверів серед ровесників . Найбільш безпроблемною буде рестайлінгова версія з будь-яким із бензинових моторів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.