Авто

Новий Mercedes-AMG GLC 63 S отримає 671-сильний двигун

Представлений влітку 2023 року Mercedes-AMG GLC 63 S надійшов у продаж у Великій Британії за ціною від 121 820 фунтів стерлінгів (6 млн гривень). Це друге покоління високопродуктивного позашляховика середнього розміру, потужніше, ніж будь-коли, завдяки гібридній установці, запозиченій у седана Mercedes-AMG C 63 S.

Більш дешевий GLC 63 S називається 4MATIC + AMG Night Edition Premium Plus . Він, безумовно, добре оснащений, що не дивно, враховуючи ціну, яка робить його майже на 30 000 фунтів дорожче (1,5 млн. гривень), ніж BMW X3 M Competition . У стандартній комплектації GLC 63 S отримує 21-дюймові колеса AMG , потужний обвіс AMG , чотири патрубки вихлопної системи та задній спойлер.

Усередині — панорамний дах зсуву, бездротова зарядка смартфона, камера на 360 градусів, технологія Mercedes «прозорий капот», активна система допомоги при паркуванні і сидіння AMG Performance . Як і у стандартного GLC тут є новітня інформаційно-розважальна система MBUX з 11,9-дюймовим сенсорним портретним дисплеєм і 12,3-дюймовою цифровою приладовою панеллю за кермом.

GLC 63 S також поставляється у версії “AMG Edition 1” за ціною 130 820 фунтів стерлінгів (6,5 млн гривень). За додаткову плату ця версія включає графітово-сіре забарвлення, жовті гальмівні супорти, ковані диски з хрестоподібними спицями, чорно-жовтий контрастний рядок по всьому салону, а також жовті ремені безпеки і зроблені на замовлення килимки. У комплект також входить автомобільний чохол AMG.

Спірне рішення Mercedes оснастити свої менші моделі AMG чотирициліндровим двигуном замість V8 поширюється і на  GLC 63 S , хоча цей агрегат дуже потужний. Обидві комплектації GLC 63 S оснащені одним і тим же двигуном M139I потужністю 671 к.с. і 1050 Нм крутного моменту. Силова установка складається з 2,0-літрового чотирициліндрового турбомотора з електронним керуванням і акумулятора ємністю 6,1 кВт-год, що передає потужність 200-сильному електродвигуну з 2-швидкісною коробкою передач і диференціалом, що самоблокується. Будь-яка з моделей 63 S розжене від 0 до 100 км/год за 3,5 секунди і до максимальної швидкості 250 км/год.

Модель 63 S оснащена функцією активної стабілізації поперечної стійкості, яка модулює стабілізатори поперечної стійкості підтримки стійкості. В системі використовується сталева гвинтова пружина з адаптивними амортизаторами. Підвіска 63 S також унікальна: вона має ширшу колію та орієнтована на забезпечення максимальної продуктивності. Великі передні гальмівні диски діаметром 390 мм зупиняються 6-поршневими супортами, а ззаду диски діаметром 370 мм.

Гібрид GLC 63 S , що технічно підключається , має режим роботи тільки на електриці. Враховуючи, що акумулятор орієнтований на потужність, а не на ефективність, невеликий запас ходу 11 км не дивний. Назва GLC 63 S знову пошириться на купе-позашляховик, який, як очікується, з’явиться на початку 2024 року. Ціни на більш витончену модель купе, ймовірно, затьмарять ціну позашляховика.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025