Запуск “зарядженого” хетчбека Alpine A290 на базі Renault 5 наближається, і виробник підтверджує, що серійна версія буде представлена в середині 2024 року. Це може означати, що компанія планує показати A290 у тій чи іншій формі на червневих перегонах «24 години Ле-Мана» — перегонах, у яких бренд також візьме участь зі своїм гіперкаром A424_B .
Новина супроводжувалася заявою про те, що модернізований електромобіль отримає комплект шин Michelin , розроблених спеціально для нього. В Alpine заявили, що обидві компанії зупинилися на шинах 225/40 R19, натякаючи на те, що A290 в стандартній комплектації отримає відносно великі 19-дюймові колеса. Більш того, для нової моделі були розроблені три комплекти шин: два літні та один зимовий.
За словами автовиробника, шини Michelin Pilot Sport EV оптимізують «енергоефективність, поєднуючи зчеплення з дорогою, довговічність та автономність», Pilot Sport S5 — більш спортивна гума з максимальною продуктивністю, а Pilot Alpin 5 здатні «впоратися з широким спектром зимових умов, особливо в холодну і негоду, а також на мокрих або засніжених поверхнях».
Вперше Alpine A290 був представлений раніше цього року концепт-каром A290_ß . При цьому невеликий автомобіль стане першим електромобілем під маркою Alpine . Хоча шоу-кар заснований на унікальній платформі, що мало чим відрізняється від платформи концепту Renault R5 Turbo 3E , показаного минулого року, серійна версія буде заснована на архітектурі CMF-B EV дочірньої компанії Renault , яку розділить з майбутнім повністю електричним Renault 5 .
Alpine підтвердила, що майбутній A290 матиме довжину 3,99 метра – на 54 мм коротше, ніж, наприклад, Renault Clio . Хоча зображення серійного автомобіля ми не побачимо до літа, очікується, що багато стилістичних елементів концепту буде перенесено. Інтер’єр, за словами директора з дизайну Alpine Ентоні Віллана, стане пошаною гоночної історії бренду. Хоча серійний автомобіль A290 матиме більш традиційне компонування салону, Alpine дотримується дизайну, який буде орієнтований на водія.
Технічні характеристики A290_ß не розголошуються, але відомо, що на передній осі у нього два електромотори (серійний автомобіль буде оснащений лише одним двигуном) з технологією векторизації моменту, що крутить, для поліпшення маневреності. Доступні три режими руху: Wet, Dry та Full. Шасі має технологію, запозичену у спортивного автомобіля Alpine A110 . Поряд із регульованими режимами рекуперативного гальмування, чотирипоршневі гальмівні супорти Brembo притискають 320-міліметрові диски спереду.
Одна річ, яка буде новою для серійної моделі A290 – і представлена в цьому концепті – це трикутна графіка автомобіля. Говорять, що цей дизайн покликаний пробудити дух Альп, звідки бренд отримав свою назву.
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
Leave a Comment