Запуск “зарядженого” хетчбека Alpine A290 на базі Renault 5 наближається, і виробник підтверджує, що серійна версія буде представлена в середині 2024 року. Це може означати, що компанія планує показати A290 у тій чи іншій формі на червневих перегонах «24 години Ле-Мана» — перегонах, у яких бренд також візьме участь зі своїм гіперкаром A424_B .
Новина супроводжувалася заявою про те, що модернізований електромобіль отримає комплект шин Michelin , розроблених спеціально для нього. В Alpine заявили, що обидві компанії зупинилися на шинах 225/40 R19, натякаючи на те, що A290 в стандартній комплектації отримає відносно великі 19-дюймові колеса. Більш того, для нової моделі були розроблені три комплекти шин: два літні та один зимовий.
За словами автовиробника, шини Michelin Pilot Sport EV оптимізують «енергоефективність, поєднуючи зчеплення з дорогою, довговічність та автономність», Pilot Sport S5 — більш спортивна гума з максимальною продуктивністю, а Pilot Alpin 5 здатні «впоратися з широким спектром зимових умов, особливо в холодну і негоду, а також на мокрих або засніжених поверхнях».
Вперше Alpine A290 був представлений раніше цього року концепт-каром A290_ß . При цьому невеликий автомобіль стане першим електромобілем під маркою Alpine . Хоча шоу-кар заснований на унікальній платформі, що мало чим відрізняється від платформи концепту Renault R5 Turbo 3E , показаного минулого року, серійна версія буде заснована на архітектурі CMF-B EV дочірньої компанії Renault , яку розділить з майбутнім повністю електричним Renault 5 .
Alpine підтвердила, що майбутній A290 матиме довжину 3,99 метра – на 54 мм коротше, ніж, наприклад, Renault Clio . Хоча зображення серійного автомобіля ми не побачимо до літа, очікується, що багато стилістичних елементів концепту буде перенесено. Інтер’єр, за словами директора з дизайну Alpine Ентоні Віллана, стане пошаною гоночної історії бренду. Хоча серійний автомобіль A290 матиме більш традиційне компонування салону, Alpine дотримується дизайну, який буде орієнтований на водія.
Технічні характеристики A290_ß не розголошуються, але відомо, що на передній осі у нього два електромотори (серійний автомобіль буде оснащений лише одним двигуном) з технологією векторизації моменту, що крутить, для поліпшення маневреності. Доступні три режими руху: Wet, Dry та Full. Шасі має технологію, запозичену у спортивного автомобіля Alpine A110 . Поряд із регульованими режимами рекуперативного гальмування, чотирипоршневі гальмівні супорти Brembo притискають 320-міліметрові диски спереду.
Одна річ, яка буде новою для серійної моделі A290 – і представлена в цьому концепті – це трикутна графіка автомобіля. Говорять, що цей дизайн покликаний пробудити дух Альп, звідки бренд отримав свою назву.