Авто

AMG SL 63 SE Performance: найпотужніший родстер Mercedes-AMG за всю історію

Mercedes-AMG SL  став спортивнішим, ніж будь-коли, і, звичайно ж, відразу ж після його дебюту з’явився потужний SL 63. З двигуном V8  Biturbo потужністю 585 к.с. у нього і раніше не було причин скаржитися, і все ж таки в цій версії було щось гнітюче – навіть Mercedes-AMG C 63  з його чотирициліндровим мотором виявився сильнішим. Як це можливо? Завдяки гібридній потужності. Проте, як стало відомо під час презентації, SL  також може отримати таку підтримку. Тепер очікування «божевільної» частково електричної топ-версії добігло кінця: Mercedes-AMG SL 63 SE Performance представлений.

На відміну від вищезазначеної топової версії C – Class , SL 63 SE Performance втратив чотирициліндровий двигун на користь всім відомого V8 в носовій частині та електромотора потужністю 204 к.с., який доводить потужність системи до 816 к.с. та крутний момент від 1080 до 1420 Нм. Таким чином, він не такий потужний як Mercedes-AMG GT 4-Door 63 SE Performance, але його 231 к.с. і крутний момент 620 Нм сильніший, ніж звичайного SL 63. Це призводить, серед іншого, до того, що розгін від 0 до 100 км/год займає всього 2,9 секунд замість 3,6 секунд. Максимальна швидкість на 2 км вища — 317 км/год.

Звідки повнопривідний Mercedes-AMG SL 63 SE Performance має електроенергію? Через батарею ємністю лише 6,1 кВт-год, яку можна заряджати за допомогою бортового зарядного пристрою потужністю 3,7 кВт. З цих цифр уже видно, що йдеться не про водіння на електротязі, а про тимчасове збільшення електричної потужності для забезпечення високої продуктивності. На електротязі Mercedes-AMG SL 63 SE Performance проїде максимум 13 км.

За допомогою кнопки AMG або на центральному екрані інформаційно-розважальної системи можна вибрати режими “Електричний”, “Утримання заряду батареї”, “Комфорт”, “Дрифт”, “Спорт”, “Спорт+”, “Гонка” та “Індивідуальний”. Як випливає з назви, останній дозволяє налаштувати автомобіль за власним бажанням. Наприклад, можна змінити реакцію дросельної заслінки, кермо, демпфування і звук. Карбон-керамічні гальма, напівактивна підвіска, напівактивна стабілізація крену, адаптивні амортизатори та активна аеродинаміка повинні зберігати різкість автомобіля в поворотах, що важливо в умовах більшої ваги.

Зовні Mercedes-AMG SL 63 SE Performance дуже тонко відрізняється від своїх менш удачливих побратимів. Позначення моделі ззаду виконано червоними літерами, а на боці під звичайним значком бітурбованого двигуна V8 є напис E Performance. Відмінність, яка найбільше впадає у вічі, — це лючок у задній частині автомобіля під правим заднім ліхтарем.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому запас ходу електромобіля падає взимку і як цього уникнути

З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…

24.11.2025

Чи варто переплачувати за преміум-бензин: поради автомеханіка

мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…

24.11.2025

7 поширених помилок водіїв взимку та як їх уникнути

З настанням холодів багато водіїв обмежуються звичними діями - міняють шини, доливають омивач і думають,…

24.11.2025

Honda HR-V e:HEV пройшла випробування «Лосиний тест»

У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…

24.11.2025

Несправні гальмівні сигнали: коли штраф законний і що робити водіям

Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…

24.11.2025

Названі автомобілі, які найчастіше не проходять техогляд з першого разу

Згідно з дослідженням TÜV, кожен п'ятий автомобіль у Німеччині не проходить техогляд з першого разу.…

24.11.2025