Авто

Нинішнє покоління стане останнім для електрохетчбека Nissan Leaf

Share

Різке зростання попиту на кросовери і зниження інтересу до хетчбеків змусили автовиробників звернути особливу увагу на перспективні сегменти ринку.

Нове покоління Nissan Leaf представляє нову концепцію. За даними Automotive News Europe, нова модель буде більшим позашляховиком, запропонованим у концепції chill-out 2021.

Концепція chill-out сильно відрізняється від сучасного стилю leaf. Вперше він представлений з гладкими металевими відсіками і простими лініями. Зовнішній вигляд, що нагадує купе, надає автомобілю спортивну красу за допомогою великих коліс, розташованих по кутах. Візуально ефектна решітка радіатора V-подібної форми була видалена, але чорні передні вставки і фари зберегли свою форму.

Задня частина імітує передню з чорною вставкою, що містить задні ліхтарі (2 вертикальних блоку і 3 горизонтальних блоку) і логотип Nissan. Задній бампер також прикрашений аплікацією для посилення різноманітності.

Однією з областей, де концепція чіл-ауту сильно відрізняється від серійної моделі, є інтер’єр. Концепція chill-out орієнтована на розслаблення і автономність: в моделі відсутні традиційні елементи управління, а приладова панель виконана в мінімалістському стилі і має великі розміри, але пройдуть ще роки і десятиліття, перш ніж такі моделі з’являться в серійному виробництві.

На момент випуску нового leaf heirs Nissan не планує виробляти його в Сполучених Штатах. Джерела, на які посилається Automotive News, стверджують, що автовиробник планує транспортувати свою продукцію з Північної Америки до Великобританії. Незрозуміло, чи будуть вони експортувати модель на інші ринки, але такий крок може негативно означати втрату права на федеральний податковий кредит у розмірі 7500 доларів США, що може негативно вплинути на продажі на одному з найбільших ринків.

За останні роки продажі leaf зросли приблизно на 10 000, але за перші 9 місяців року вони впали майже на 35%. У США було продано всього 5804 автомобілі, так що 2023 рік може стати одним з найменш успішних років продажів model 1 з моменту її випуску. Це лише підтвердження того, що виробнику необхідно ретельно переглянути концепцію цієї моделі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nissan

Останні записи

Продажі електромобілів Tesla у Європі різко знизилися

На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…

20.12.2024

Чим відрізняються китайські Toyota, Kia, Hyundai і Honda від їхніх японських та корейських аналогів

Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…

20.12.2024

Вживані авто з США втрачають популярність серед українців

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…

20.12.2024

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024

Головні інновації Zeekr 7X: топ-5 фішок електромобіля

Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…

20.12.2024