Колодочкін пояснив, що при їзді на непрогрітому автомобілі першим ризиком є ​​пошкодження двигуна. Нерівномірне прогрівання поршнів і різке прискорення можуть призвести до їх руйнування через температурні перепади та термічну напругу. Коробка передач також наражається на ризик, оскільки вона нагрівається тільки під час руху . Крижані деталі трансмісії можуть неправильно взаємодіяти, тому важливо плавно рушати з місця, щоб дати агрегатам можливість правильно працювати.

Експерт також попередив про ризик використання літньої олії у двигуні взимку . При сильних морозах стартер може не впоратися з прокручуванням колінчастого валу, що може призвести до його виходу з ладу.

Колодочкін також наголосив на важливості системи обігріву салону. При запуску двигуна в холодну погоду необхідно спрямовувати потік теплого повітря на лобове скло для поступового відтавання. Прогрів салону та подальший напрямок гарячого повітря на скло можуть призвести до його розтріскування .

Крім того, експерт звернув увагу на можливість тріскучих шин на шинах у сильний мороз, особливо при різкому старті з місця. Щоб уникнути цього, він радить перші п’ять хвилин подорожі рухатися на мінімальній швидкості, дозволяючи шинам нагрітися до робочої температури.