Mazda поступово переводить весь свій модельний ряд на преміальний сегмент ринку, відходячи від амплуа компанії, що випускає бюджетні автомобілі. Спеціально для цього японцями було спроектовано нову платформу, яка вже лягла в основу кросоверів CX-60 і CX-90, а незабаром на ній буде побудовано перший седан – нове покоління Mazda6. Як він може виглядати, показали на перших рендерах.
Зображеннями нової шістки поділився незалежний дизайнер Ендрю Герреро, який працює на філіппінський офіс журналу Top Gear.
На картинках, продемонстрованих у Мережі, машина постала з незначними змінами в дизайні, які є характерними рисами нових кросоверів Mazda, що базуються на преміальному сегменті.
Попереду седан отримав фірмові радіаторні грати з глянсовими стільниками, що перетікають у вузькі фари. З боків бампера розташуються ніші для «протитуманок», на крилах встановлять штучні вентиляційні отвори, а корми похваляються широкими ліхтарями незвичайної форми, масивним бампером і двома великими патрубками вихлопу.
За габаритами нова Mazda6 має бути близька до поточної моделі, довжина якої становить 4,8-метра, ширина – 1,9-метра, а висота – 1,4-метра. Колісна база практично, напевно, буде порівнянна з кросовером CX-60.
Нова задньопривідна платформа дозволить встановити під капот машини силову установку з поздовжнім розташуванням, максимально відсунуту назад для кращого розподілу ваги. Як її має виступити 3,3-літровий «м’який гібрид» на 280 «сил», агрегатований 8-швидкісною автоматичною коробкою передач, і навіть заднім чи повним приводом.
Попереду седана задіють незалежну підвіску на подвійних поперечних важелях, а ззаду встановлять незалежну багатоважіль.
Появу нової Mazda6 очікують у 2025 році. Автомобіль стане прямим конкурентом середньорозмірних седанів BMW та Audi.
Leave a Comment