Categories: Авто

5 маловідомих регламентних робіт, без яких автомобіль довго не протягне

Share

Більшість автовласників при обслуговуванні своєї машини сліпо вірять, що операцій, зазначених у програмі технічного огляду, більш ніж достатньо для безпроблемної експлуатації авто. Втім, це не так.

При ТО, наприклад, зазвичай міняють оливу в двигуні. А що там з рідиною в коробці передач механіків, як правило, не цікавить. Особливо, якщо компанія-виробник стверджує, що КП не вимагає обслуговування.

У післягарантійний же період станом оливи в МКП, «роботах», «варіаторах» і «автоматах» взагалі практично ніхто, включаючи господарів автомобілів, не цікавиться. Вона може потихеньку, непомітно, витекти через який-небудь сальник. Або в «коробці» накопичиться надто багато продуктів зносу. Зазвичай про стан рідини в КП згадують лише коли весь вузол виходить з ладу і вже вимагає серйозного ремонту. А найчастіше цього можна було б уникнути, вчасно замінивши оливу.

Діагностика гальмівної системи теж нерідко ігнорується автовласниками. Увага до неї зазвичай вичерпується заміною колодок, а від неї часом, залежить якщо не життя і здоров’я водія та пасажирів, то збереження бампера і кузова – як мінімум. Тому її теж потрібно періодично перевіряти і обслуговувати при необхідності. Найпростіша перевірка – гальмування «в підлогу» із середньою швидкістю. У безлюдному місці на безлюдній дорозі прискорюємось до 70-80 км/год і тиснемо на педаль гальма щосили. Якщо машину не веде при цьому в сторону, не «закидає» зад й інтенсивність уповільнення не викликає питань – все в порядку.

Якщо щось насторожило – треба їхати в у сервіс розбиратися.

Про періодичну перевірку рівня гальмівної рідини в бачку і її періодичну заміну також майже всі автовласники забувають. Хоча про це постійно говорять практично всі автоексперти.

А ось перевіряти час від часу рівень рідини в бачку гідропідсилювача рульового управління радять не всі. Якщо не слідкувати за рівнем рідини, то можна проґавити її витік. Насправді це поширене явище на моделях, де в системі використовуються алюмінієві патрубки. Кольоровий метал роз’їдають реагенти, рідина починає витікати і все закінчується дорого вартісним ремонтом насоса гідропідсилювача.

Ще настійно рекомендується контролювати і тримати в порядку, так це антикорозійне покриття днища авто і вентиляційні отвори в дверях. Щоб оглянути машину знизу її потрібно підняти, а це зайві «рухи», на які більшість власників не здатні. А тим часом несподівані подряпини днища стають епіцентрами іржі, якщо їх вчасно не замазати антикорозійним препаратом. У свою чергу дверцята ржавіють із середини, якщо у них потрапляє волога.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024