Найнадійніші 15-річні автомобілі та скільки вони зараз коштують

Час читання: 3 хв.
0

У ситуації, коли ціни на нові автомобілі зростають щомісяця, а іноземні бренди відключають дилерів від фірмового програмного забезпечення, 15-річний автомобіль перевірений часом може стати цікавим вибором.

Надійний уживаний автомобіль – непогане рішення в умовах обмеженого бюджету та санкцій. Редакція 110KM.RU обрала на вторинному ринку п’ять цікавих варіантів, що зійшли з конвеєра в 2008 році.

Toyota Corolla

Седан Toyota Corolla (E150) – це справжній робочий конячок. Власники любовно називають її маленькою Камрі за схожий зі старшою моделлю дизайн. Автомобіль десятого покоління дебютував 2006 року, а вже 2008-го переніс легкий рестайлінг. У Росії продавався з двома бензиновими моторами на вибір: 1,4 літра (97 л.с.) та 1,6 літра (124 л.с.). Коробка передач – “механіка” або “робот”. Після рестайлінгу 2009 року ненадійний “робот” замінили класичним “автоматом”.

Власники хвалять машину за надійність, безпеку, керованість та витрату палива. До недоліків можна віднести динаміку та стабільність роботи медіасистеми. Були питання і до «робота», тому при виборі 15-річного автомобіля краще віддавати перевагу версіям з механічною КПП. 

Honda CR-V

Реклама

Зібраний у Великій Британії японський кросовер Honda CR-V третього покоління багато хто вважає одним з найнадійніших уживаних автомобілів. Прем’єра моделі відбулася у 2006 році, а перший рестайлінг – у 2009-му. У Росії кросовер пропонувався з бензиновими моторами об’ємом 2,0 літра (150 л.с.) та 2,4 літра (166 л.с.), коробки передач – “механіка” або класичний “автомат”.

При належному догляді та регулярній заміні розхідників автомобіль прослужить вірою та правдою довгі роки. Ходова частина також гідно поводиться в складних російських умовах експлуатації. Мотор не надто вимогливий до якості бензину і здатний перетравити навіть 92-й, а його ресурс перевищує 500 тисяч кілометрів. З мінусів власники найчастіше скаржаться лише на шумоізоляцію. Ще один важливий момент – при виборі автомобіля варто уважно оглянути кузов щодо корозії. 

Hyundai Get

Малюк Hyundai Getz давно завоювало серця російських автомобілістів. Модель першого покоління дебютувала 2002 року, 2005-го перенесла рестайлінг. Багато хто називає Getz ідеальним міським автомобілем завдяки компактним розмірам та низькій витраті палива. Двигун у машини міцний і невибагливий, механічна коробка передач працює, як годинник, проблем із запчастинами немає і коштують вони дешево

Саме ціну машини та вартість володіння/обслуговування власники називають однією з головних переваг Getz. Плюс до всього, це невибагливий, надійний автомобіль із ідеальним співвідношенням маси до потужності двигуна. У Росії продавали версії з бензиновими агрегатами об’ємом 1,1 літра (66 л.с.), 1,4 літра (97 л.с.) та 1,6 літра (105 л.с.). Коробка передач – “механіка” або “автомат”. 

Ford Focus

Друге покоління Ford Focus виявилося неймовірно успішним і саме йому американська марка багато в чому завдячує популярності у російських автолюбителів. Ford Focus II продавався в Росії з 2005 по 2011 рік майже у всіх можливих версіях та кузовах, переживши один рестайлінг у 2008 році. Седан і хетчбеки на 3 і 5 дверей випускали на заводі у Всеволожську, а універсали постачали з-за кордону (як і рідкісні кабріолети та спортверсії ST).

Власники цінують машину за неймовірну надійність, високу ремонтопридатність та низьку вартість обслуговування. Окремо відзначають оцинкований кузов, невелику витрату палива, гарні комплектації, комфортабельний та досить місткий салон. На думку експертів, найкращим вибором у плані надійності буде зв’язка 1,4-літрового «атмосферника» (80 к.с.) та «автомата». Коштує такий автомобіль близько 500 тисяч карбованців при пробігу 150 – 200 тисяч кілометрів. З «механікою» краще брати 2,0-літровий бензиновий двигун (145 к.с.) або 1,8-літровий дизель (116 к.с.). Але ці машини й коштують дорожче.

Mitsubishi Outland

На російському ринку Outlander був представлений у 2003 році і згодом завоював статус одного з найпрактичніших і найнадійніших автомобілів у своєму сегменті. У 2006 році стартував продаж Outlander другого покоління, в Росію машини до рейстайлінгу поставляли з Японії. Саме японське складання пояснює неймовірну надійність кросовера. Багато власників називають його «вічним». Пробіг у 300 тисяч кілометрів для «другого» Outlander не проблема при регулярній заміні олії та ТО.

Серед плюсів також відзначають динаміку, керованість та прохідність. Мінуси традиційні – шумоізоляція та витрата палива. Заслуговує на увагу кросовер з 3,0-літровим V6 (220 к.с.) у парі з класичним «автоматом» і системою повного приводу. Як альтернативу можна розглянути 2,4-літровий мотор (170 к.с.) і «механіку». 

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!