Categories: Авто

Топ-15 фактів про найдорожчий спорткар у світі

Share

У США за рекордні для автомобільного світу $70 млн продали класичний спорткар Ferrari 250 GTO 4153 GT 1963 року.

НВ наводить Топ-15 фактів про нього.

1. Болід жодного разу не потрапляв в аварії і перебуває в ідеальному стані.

2. У 1964 році він виграв 10-денну гонку Тур де Франс. Припинив брати участь у гонках у 1967 році.

3. У 1990 році болід був повністю відреставрований.

4. У 2000 році Ferrari 250 GTO 4153 GT придбав німецький колекціонер Геррі Гроз за $6,5 млн.

5. У 2003 році модель 4153 GT отримала сертифікат Ferrari Classiche, що підтверджує збереження оригінальних комплектуючих.

6. У 2012 році машину купив німецький гонщик Крістіан Глесель.

7. У 2018 році спорткар був проданий за $70 млн американському бізнесменові Девіду МакНілу, засновнику виробника автомобільних комплектуючих WeatherTeck.

8. Довжина автомобіля – 4,3 м, ширина – 1,6 м, висота – 1,2 м, колісна база – 2,4 м.

9. Спорткар виготовлений зі сталі та алюмінію, його вага – 880 кг.

10. Болід оснащений V-подібним 12-циліндровим бензиновим двигуном об’ємом 3 л і потужністю 300 к.с.. Максимальна швидкість, яку він може розвивати – 280 км/год. Щоб розігнатися до такої швидкості автомобілю потрібно 15 с, до 100 км/год він розганяється за 6 с. Ємність паливного бака – 130 л.

11. Серія 250 GTO, що складається із 39 автомобілів, випущених у 1962-1964 роках, у 2005-му була визнана найкращою в історії Ferrari за оцінкою авторитетного американського видання Motor Trend Classic.

12. Вартість нового автомобіля серії 250 GTO у 1964 році становила $18 тисяч. Купити його можна було лише з особистого дозволу Енцо Феррарі.

13. Інтер’єр салону двомісного автомобіля мінімалістичний: сидіння обтягнуті тканиною, обшивки і килимків немає. Кермо виготовлене з червоного дерева.

14. Передні колісні диски боліда – Borrani діаметром 15 дюймів, шириною 15 см, задні колісні диски – Borrani діаметром 15 дюймів, шириною 18 см.

15. Повітрозабірники Ferrari 250 GTO 4153 GT зі знімними кришками.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025