Categories: Авто

Топ-15 фактів про найдорожчий спорткар у світі

У США за рекордні для автомобільного світу $70 млн продали класичний спорткар Ferrari 250 GTO 4153 GT 1963 року.

НВ наводить Топ-15 фактів про нього.

1. Болід жодного разу не потрапляв в аварії і перебуває в ідеальному стані.

2. У 1964 році він виграв 10-денну гонку Тур де Франс. Припинив брати участь у гонках у 1967 році.

3. У 1990 році болід був повністю відреставрований.

4. У 2000 році Ferrari 250 GTO 4153 GT придбав німецький колекціонер Геррі Гроз за $6,5 млн.

5. У 2003 році модель 4153 GT отримала сертифікат Ferrari Classiche, що підтверджує збереження оригінальних комплектуючих.

6. У 2012 році машину купив німецький гонщик Крістіан Глесель.

7. У 2018 році спорткар був проданий за $70 млн американському бізнесменові Девіду МакНілу, засновнику виробника автомобільних комплектуючих WeatherTeck.

8. Довжина автомобіля – 4,3 м, ширина – 1,6 м, висота – 1,2 м, колісна база – 2,4 м.

9. Спорткар виготовлений зі сталі та алюмінію, його вага – 880 кг.

10. Болід оснащений V-подібним 12-циліндровим бензиновим двигуном об’ємом 3 л і потужністю 300 к.с.. Максимальна швидкість, яку він може розвивати – 280 км/год. Щоб розігнатися до такої швидкості автомобілю потрібно 15 с, до 100 км/год він розганяється за 6 с. Ємність паливного бака – 130 л.

11. Серія 250 GTO, що складається із 39 автомобілів, випущених у 1962-1964 роках, у 2005-му була визнана найкращою в історії Ferrari за оцінкою авторитетного американського видання Motor Trend Classic.

12. Вартість нового автомобіля серії 250 GTO у 1964 році становила $18 тисяч. Купити його можна було лише з особистого дозволу Енцо Феррарі.

13. Інтер’єр салону двомісного автомобіля мінімалістичний: сидіння обтягнуті тканиною, обшивки і килимків немає. Кермо виготовлене з червоного дерева.

14. Передні колісні диски боліда – Borrani діаметром 15 дюймів, шириною 15 см, задні колісні диски – Borrani діаметром 15 дюймів, шириною 18 см.

15. Повітрозабірники Ferrari 250 GTO 4153 GT зі знімними кришками.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи обов’язкові бризковики на авто і як оскаржити штраф

Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…

19.11.2025

Як діяти, якщо поліція зупинила без пояснень: поради експертів

Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…

19.11.2025

Porsche показала Cayenne Electric 2026: найпотужніший електрокар у своїй лінійці

Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…

19.11.2025

5 причин, через які неправильна зарядка скорочує ресурс батареї електромобіля

Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…

19.11.2025

Renault та Geely готують великий гібридний кросовер Aurora 2

Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…

19.11.2025

Найпоширеніші помилки при заміні літніх шин і як їх уникнути

Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…

19.11.2025