Categories: Авто

Топ-15 фактів про найдорожчий спорткар у світі

У США за рекордні для автомобільного світу $70 млн продали класичний спорткар Ferrari 250 GTO 4153 GT 1963 року.

НВ наводить Топ-15 фактів про нього.

1. Болід жодного разу не потрапляв в аварії і перебуває в ідеальному стані.

2. У 1964 році він виграв 10-денну гонку Тур де Франс. Припинив брати участь у гонках у 1967 році.

3. У 1990 році болід був повністю відреставрований.

4. У 2000 році Ferrari 250 GTO 4153 GT придбав німецький колекціонер Геррі Гроз за $6,5 млн.

5. У 2003 році модель 4153 GT отримала сертифікат Ferrari Classiche, що підтверджує збереження оригінальних комплектуючих.

6. У 2012 році машину купив німецький гонщик Крістіан Глесель.

7. У 2018 році спорткар був проданий за $70 млн американському бізнесменові Девіду МакНілу, засновнику виробника автомобільних комплектуючих WeatherTeck.

8. Довжина автомобіля – 4,3 м, ширина – 1,6 м, висота – 1,2 м, колісна база – 2,4 м.

9. Спорткар виготовлений зі сталі та алюмінію, його вага – 880 кг.

10. Болід оснащений V-подібним 12-циліндровим бензиновим двигуном об’ємом 3 л і потужністю 300 к.с.. Максимальна швидкість, яку він може розвивати – 280 км/год. Щоб розігнатися до такої швидкості автомобілю потрібно 15 с, до 100 км/год він розганяється за 6 с. Ємність паливного бака – 130 л.

11. Серія 250 GTO, що складається із 39 автомобілів, випущених у 1962-1964 роках, у 2005-му була визнана найкращою в історії Ferrari за оцінкою авторитетного американського видання Motor Trend Classic.

12. Вартість нового автомобіля серії 250 GTO у 1964 році становила $18 тисяч. Купити його можна було лише з особистого дозволу Енцо Феррарі.

13. Інтер’єр салону двомісного автомобіля мінімалістичний: сидіння обтягнуті тканиною, обшивки і килимків немає. Кермо виготовлене з червоного дерева.

14. Передні колісні диски боліда – Borrani діаметром 15 дюймів, шириною 15 см, задні колісні диски – Borrani діаметром 15 дюймів, шириною 18 см.

15. Повітрозабірники Ferrari 250 GTO 4153 GT зі знімними кришками.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Покупка авто на вторинці: які моделі найбільше б’ють по бюджету

Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…

29.08.2025

Без прав і реєстрації на мопеді: поліція попереджає про серйозні штрафи

У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…

29.08.2025

Літні покупки для зимової безпеки: як підготувати авто без зайвих витрат

Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…

29.08.2025

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…

29.08.2025

Прогрів авто взимку та влітку: що радять автовиробники

Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…

29.08.2025

Експерти назвали головні помилки при використанні ручника

Стоянкове гальмо є обов'язковим елементом будь-якого сучасного автомобіля. Воно потрібне не лише для паркування, а…

29.08.2025