У США за рекордні для автомобільного світу $70 млн продали класичний спорткар Ferrari 250 GTO 4153 GT 1963 року.
НВ наводить Топ-15 фактів про нього.
1. Болід жодного разу не потрапляв в аварії і перебуває в ідеальному стані.
2. У 1964 році він виграв 10-денну гонку Тур де Франс. Припинив брати участь у гонках у 1967 році.
3. У 1990 році болід був повністю відреставрований.
4. У 2000 році Ferrari 250 GTO 4153 GT придбав німецький колекціонер Геррі Гроз за $6,5 млн.
5. У 2003 році модель 4153 GT отримала сертифікат Ferrari Classiche, що підтверджує збереження оригінальних комплектуючих.
6. У 2012 році машину купив німецький гонщик Крістіан Глесель.
7. У 2018 році спорткар був проданий за $70 млн американському бізнесменові Девіду МакНілу, засновнику виробника автомобільних комплектуючих WeatherTeck.
8. Довжина автомобіля – 4,3 м, ширина – 1,6 м, висота – 1,2 м, колісна база – 2,4 м.
9. Спорткар виготовлений зі сталі та алюмінію, його вага – 880 кг.
10. Болід оснащений V-подібним 12-циліндровим бензиновим двигуном об’ємом 3 л і потужністю 300 к.с.. Максимальна швидкість, яку він може розвивати – 280 км/год. Щоб розігнатися до такої швидкості автомобілю потрібно 15 с, до 100 км/год він розганяється за 6 с. Ємність паливного бака – 130 л.
11. Серія 250 GTO, що складається із 39 автомобілів, випущених у 1962-1964 роках, у 2005-му була визнана найкращою в історії Ferrari за оцінкою авторитетного американського видання Motor Trend Classic.
12. Вартість нового автомобіля серії 250 GTO у 1964 році становила $18 тисяч. Купити його можна було лише з особистого дозволу Енцо Феррарі.
13. Інтер’єр салону двомісного автомобіля мінімалістичний: сидіння обтягнуті тканиною, обшивки і килимків немає. Кермо виготовлене з червоного дерева.
14. Передні колісні диски боліда – Borrani діаметром 15 дюймів, шириною 15 см, задні колісні диски – Borrani діаметром 15 дюймів, шириною 18 см.
15. Повітрозабірники Ferrari 250 GTO 4153 GT зі знімними кришками.