Прийом попередніх замовлень на оновлений варіант Mazda MX-5 у Японії вже відкрито. Фактичний продаж новинки стартує в середині січня наступного року.
Компанія Mazda вкотре оновила свій родстер MX-5 . Поки що – лише для домашнього японського ринку, де стандартний спорткар з м’яким дахом називається Roadster , а тарга з жорстким верхом з електроприводом – Roadster RF . Обом версіям переглянули дизайн та оснащення, внаслідок чого ціни на автомобіль зросли: базове виконання подорожчало з 2 млн 689 тис. 500 до 2 млн 898 тис. 500 єн.
Вся світлотехніка оновленого Mazda MX-5 , включаючи поворотники, відтепер діодна. Родстер отримав нові ДХО та задні ліхтарі з 3D-ефектом. У палітру варіантів фарбування кузова автомобіля додали відтінок під назвою Aero Grey Metallic . Також оновився асортимент та доступних колісних дисків для MX-5 на 16 та 17 дюймів.
Головна обновка в салоні Mazda MX-5 – це медіасистема Mazda Connect з 8,8-дюймовим екраном – така ж, як у японських Mazda2 і CX-3, що дебютували минулого місяця . Список систем безпеки поповнили адаптивний круїз-контроль та функція автоматичного гальмування під назвою Smart Brake Support , що розпізнає перешкоди при русі машини заднім ходом на швидкостях до 15 км/год.
Всі автомобілі Mazda MX-5 з “механікою”, виключаючи варіант т Roadster S , отримали новий диференціал підвищеного тертя. Також було модернізовано електропідсилювач керма, а технологія стабілізації набула нового трекового режиму: при його застосуванні електроніка втручається в управління лише в крайніх випадках. Нарешті, базовий 1,5-літровий двигун Skyactiv-G став на 4 л. потужніший (до 135 к.с.) — але лише за умови використання високооктанового бензину.
Прийом замовлень на оновлену версію Mazda MX-5 у Японії вже відкрито. Фактичний продаж новинки стартує в середині січня наступного року. При цьому повноцінна зміна поколінь родстера MX-5 запланована на 2025 рік.