Зазвичай моторне масло продають у двох варіантах тари – бочках та пластикових каністрах. І суперечки автолюбителів про те, де ж лубрикант якісніший і кращий, не вщухають. А все-таки де?
Переваги купівлі моторного масла з великого резервуара очевидні. Ризик придбати підробку значно нижче , оскільки великі партії зазвичай набувають у перевіреного постачальника, який надасть усі необхідні сертифікати. Крім того, в цьому випадку менша і вартість самого літра , оскільки в його собівартість не закладена ціна упаковки та її ступінь захисту (різні наклейки, пломби тощо). Зрештою, бочки для пересічного автолюбителя вистачить надовго.
Якщо дивитися ще глибше, то використання продукту від одного і того ж виробника з ідентичним пакетом присадок позитивно відіб’ється на роботі самого двигуна , тому що в ньому не буде суміші з різних складів. У результаті – нагар на клапанах своєчасно очищується і виводиться, що продовжує ресурс силовому агрегату.
Але є й нестача. Якщо бочка стоїть у водія в гаражі, де немає постійного опалення, то змащення довго не проживе . Адже на неї діятимуть перепади температур, і усередині утворюватиметься конденсат. У таких невідповідних умовах лубрикант не протримається відведений термін служби у п’ять років.
Каністри у цьому плані практичніші. Як правило, їх об’єм варіюється від 1 до 5 літрів. Хоча зустрічаються і 20-літрові. Однак нюансів у них достатньо. Наприклад, така упаковка коштує дорожче , а побачити осад усередині каністри (старіння вмісту) неможливо. Та й підробок зараз дуже багато.
Підсумовуючи, експерти зазначили, що, на їхню думку, бочка краща за каністру . Причому краще міняти мастило на СТО. Майстри точно знають, у кого і які розхідники купують. Як правило, постачальники перевіряються роками, і їм самим стає невигідно втюхувати партнерам контрафакт. До того ж пристойні сервіси дають на проведені роботи гарантію, а зайві проблеми через підроблене масло сервісменам не потрібні.