Зазвичай моторне масло продають у двох варіантах тари – бочках та пластикових каністрах. І суперечки автолюбителів про те, де ж лубрикант якісніший і кращий, не вщухають. А все-таки де?

Переваги купівлі моторного масла з великого резервуара очевидні. Ризик придбати підробку значно нижче , оскільки великі партії зазвичай набувають у перевіреного постачальника, який надасть усі необхідні сертифікати. Крім того, в цьому випадку менша і вартість самого літра , оскільки в його собівартість не закладена ціна упаковки та її ступінь захисту (різні наклейки, пломби тощо). Зрештою, бочки для пересічного автолюбителя вистачить надовго.

Реклама

Якщо дивитися ще глибше, то використання продукту від одного і того ж виробника з ідентичним пакетом присадок позитивно відіб’ється на роботі самого двигуна , тому що в ньому не буде суміші з різних складів. У результаті – нагар на клапанах своєчасно очищується і виводиться, що продовжує ресурс силовому агрегату.

Але є й нестача. Якщо бочка стоїть у водія в гаражі, де немає постійного опалення, то змащення довго не проживе . Адже на неї діятимуть перепади температур, і усередині утворюватиметься конденсат. У таких невідповідних умовах лубрикант не протримається відведений термін служби у п’ять років.

Каністри у цьому плані практичніші. Як правило, їх об’єм варіюється від 1 до 5 літрів. Хоча зустрічаються і 20-літрові. Однак нюансів у них достатньо. Наприклад, така упаковка коштує дорожче , а побачити осад усередині каністри (старіння вмісту) неможливо. Та й підробок зараз дуже багато.

Підсумовуючи, експерти зазначили, що, на їхню думку, бочка краща за каністру . Причому краще міняти мастило на СТО. Майстри точно знають, у кого і які розхідники купують. Як правило, постачальники перевіряються роками, і їм самим стає невигідно втюхувати партнерам контрафакт. До того ж пристойні сервіси дають на проведені роботи гарантію, а зайві проблеми через підроблене масло сервісменам не потрібні.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!