Система кондиціонування повітря – важливий елемент автомобіля, який робить експлуатацію ТЗ комфортною влітку і у весняно-осінній період підвищеної вологості. Для його справної роботи автовиробники рекомендують регулярно проводити планове обслуговування. Існує також рекомендація не глушити авто з працюючим кондиціонером. Причин кілька, проте про них говорять фахівці сервісних центрів.
З настанням тепла і частою роботою кондиціонера під час увімкнення пристрою в автомобілі може з’явитися неприємний запах вогкості. Це відбувається через холодне повітря, яке проходить через повітропроводи в салон. Оскільки на зворотному боці температура значно вища, одночасне вимкнення двигуна з кондиціонером, що працює, призводить до перепаду й утворення конденсату. Згодом це призводить до поширення мікроорганізмів, появи запаху.
Вирішити ситуацію можна простою дією – вимикати кондиціонер за кілька хвилин до зупинки. Це дасть змогу пройти теплому повітрю системою, що підсушить стінки повітропроводу. Якщо запах уже присутній, можна скористатися очисниками системи кондиціонування у вигляді аерозолів. Вони розпорошуються в салоні та допомагають позбутися бактерій.
Однак ця рекомендація не працює в регіонах із холодним і переважно вологим кліматом. Тут кондиціонер краще вимикати вже після того, як автомобіль буде припаркований, інакше є високий ризик запотівання скла після вимкнення кондиціонера. У вологому кліматі система кондиціонування навпаки підсушує повітря, що надходить у салон.
Як стверджують автовиробники, увімкнена система кондиціонування повітря забирає близько 5 к.с. від робочої потужності мотора. Це відбувається через те, що компресор охолоджувача пов’язаний із силовим агрегатом жорстким приводом. Автомобілі ж, оснащені електричним приводом, які забирають живлення з генератора, збільшують навантаження на електрику, що також веде до падіння потужності.
І якщо під час руху з невеликою втратою потужності можна змиритися (або навіть не помітити її), то запускати мотор краще з вимкненою системою кондиціонування. Якщо заглушити двигун з увімкненим кондиціонером, і забути його вимкнути перед новим запуском, силовий агрегат отримає додаткове навантаження. Це відобразитися в підвищених оборотах на холостому ходу і помітних вібрацій. Тому рекомендується вмикати кондиціонер після того, як автомобіль знизить оберти до робочих, щоб уникнути передчасного виходу з ладу робочих агрегатів.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment