Статті

Експерти розвіяли 5 міфів про ГБО

Установка газобалонного обладнання (ГБО) може бути вигідною для комерційного транспорту з об’ємними двигунами, великою витратою палива та великої відстані. Чому?

Міф 1. Робота на газі збільшує ресурс ДВЗ

Частково це міф. Для поршневої групи двигуна газ краще, а для випускних клапанів – ні. Але для безпроблемної роботи двигуна потрібне професійне налаштування та систематичне обслуговування ГБО.

Міф 2. Пробіг на 60-літровому балоні газу більше, ніж на такому ж бензобаку

Це міф — у порівнянні з бензином витрата газу в літрах трохи більша, а сам балон з техніки безпеки заправляється на 15% менше від свого обсягу, оскільки газ при нагріванні розширюється. Таким чином, у балоні об’ємом 60 літрів максимально зберігається 50 літрів.

Міф 3. Перевести на газ можна будь-який автомобіль

Як експеримент можна, але експерти назвали причини, з яких установка ГБО може бути скрутною, невигідною або неможливою:

— Компактні авто: мало місця для встановлення балона, невелика витрата палива і, як наслідок, мізерна економія.

– Дизельні авто: паливо буде потрібно для запуску, ефект від економії палива – мінімальний. Існують технічні складності установки ГБО на дизель.

— Автомобілям із ГБО заборонено в’їзд на підземні паркування.

— Устаткування займає корисний простір у багажнику автомобіля.

— Установка ГБО на новий автомобіль призведе до втрати гарантії, оскільки передбачає втручання в електроніку, отвори у кузові, роботу двигуна на позаштатному виді палива.

— Низька окупність при швидкому продажу автомобіля. Втрата частини покупців.

Міф 4. Автомобілю з ГБО не потрібний бензин

І це міф. Сучасне ГБО передбачає запуск та прогрів мотора з використанням штатного палива. Якщо їздити рідко і на короткі відстані, це невигідно, оскільки взимку половина терміну роботи двигуна здійснюватиметься на бензині.

Міф 5. ГБО не потребує обслуговування

Як і будь-яке інше обладнання, ГБО потребує регулярного технічного обслуговування. Звертатися до фахівців для заміни фільтрів та перевірки регулювань потрібно кожні 10 тисяч кілометрів. Якщо ігнорувати цю рекомендацію, двигун працюватиме все гірше і про яку його довговічність не може бути й мови.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: ГБО

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025