Статті

Експерти розвіяли 5 міфів про ГБО

Установка газобалонного обладнання (ГБО) може бути вигідною для комерційного транспорту з об’ємними двигунами, великою витратою палива та великої відстані. Чому?

Міф 1. Робота на газі збільшує ресурс ДВЗ

Частково це міф. Для поршневої групи двигуна газ краще, а для випускних клапанів – ні. Але для безпроблемної роботи двигуна потрібне професійне налаштування та систематичне обслуговування ГБО.

Міф 2. Пробіг на 60-літровому балоні газу більше, ніж на такому ж бензобаку

Це міф — у порівнянні з бензином витрата газу в літрах трохи більша, а сам балон з техніки безпеки заправляється на 15% менше від свого обсягу, оскільки газ при нагріванні розширюється. Таким чином, у балоні об’ємом 60 літрів максимально зберігається 50 літрів.

Міф 3. Перевести на газ можна будь-який автомобіль

Як експеримент можна, але експерти назвали причини, з яких установка ГБО може бути скрутною, невигідною або неможливою:

— Компактні авто: мало місця для встановлення балона, невелика витрата палива і, як наслідок, мізерна економія.

– Дизельні авто: паливо буде потрібно для запуску, ефект від економії палива – мінімальний. Існують технічні складності установки ГБО на дизель.

— Автомобілям із ГБО заборонено в’їзд на підземні паркування.

— Устаткування займає корисний простір у багажнику автомобіля.

— Установка ГБО на новий автомобіль призведе до втрати гарантії, оскільки передбачає втручання в електроніку, отвори у кузові, роботу двигуна на позаштатному виді палива.

— Низька окупність при швидкому продажу автомобіля. Втрата частини покупців.

Міф 4. Автомобілю з ГБО не потрібний бензин

І це міф. Сучасне ГБО передбачає запуск та прогрів мотора з використанням штатного палива. Якщо їздити рідко і на короткі відстані, це невигідно, оскільки взимку половина терміну роботи двигуна здійснюватиметься на бензині.

Міф 5. ГБО не потребує обслуговування

Як і будь-яке інше обладнання, ГБО потребує регулярного технічного обслуговування. Звертатися до фахівців для заміни фільтрів та перевірки регулювань потрібно кожні 10 тисяч кілометрів. Якщо ігнорувати цю рекомендацію, двигун працюватиме все гірше і про яку його довговічність не може бути й мови.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: ГБО

Останні записи

Нові м’які гібриди Skoda Kodiaq та Octavia з’являться на початку 2026 року

Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…

18.12.2025

Jeep може повернути Renegade в Європу до 2030 року

Jeep планує можливе повернення моделі Renegade на європейський ринок у довгостроковій перспективі. За даними профільних…

18.12.2025

Toyota представила пакети тюнінгу Modellista для RAV4

Toyota представила нові пакети тюнінгу Modellista для свого сімейного кросовера RAV4, які пропонуються в Японії…

18.12.2025

В Україні помітили новий електрокар Audi E5 Sportback (фото)

В Україні з'явилися перші екземпляри нового Audi E5 Sportback. Цей електрокар, що виробляється в Китаї,…

18.12.2025

Найкращі авто до $20 000: 5 моделей, які варто розглянути

Сьогодні з бюджетом у 20 тисяч доларів основна увага зосереджується на купівлі вживаних автомобілів. За…

18.12.2025

ЄС пом’якшує заборону на ДВЗ: після 2035 року дозволять до 10% продажів

ЄС, який раніше планував повністю заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з 2035…

18.12.2025