Статті

Експерти розвіяли 5 міфів про ГБО

Установка газобалонного обладнання (ГБО) може бути вигідною для комерційного транспорту з об’ємними двигунами, великою витратою палива та великої відстані. Чому?

Міф 1. Робота на газі збільшує ресурс ДВЗ

Частково це міф. Для поршневої групи двигуна газ краще, а для випускних клапанів – ні. Але для безпроблемної роботи двигуна потрібне професійне налаштування та систематичне обслуговування ГБО.

Міф 2. Пробіг на 60-літровому балоні газу більше, ніж на такому ж бензобаку

Це міф — у порівнянні з бензином витрата газу в літрах трохи більша, а сам балон з техніки безпеки заправляється на 15% менше від свого обсягу, оскільки газ при нагріванні розширюється. Таким чином, у балоні об’ємом 60 літрів максимально зберігається 50 літрів.

Міф 3. Перевести на газ можна будь-який автомобіль

Як експеримент можна, але експерти назвали причини, з яких установка ГБО може бути скрутною, невигідною або неможливою:

— Компактні авто: мало місця для встановлення балона, невелика витрата палива і, як наслідок, мізерна економія.

– Дизельні авто: паливо буде потрібно для запуску, ефект від економії палива – мінімальний. Існують технічні складності установки ГБО на дизель.

— Автомобілям із ГБО заборонено в’їзд на підземні паркування.

— Устаткування займає корисний простір у багажнику автомобіля.

— Установка ГБО на новий автомобіль призведе до втрати гарантії, оскільки передбачає втручання в електроніку, отвори у кузові, роботу двигуна на позаштатному виді палива.

— Низька окупність при швидкому продажу автомобіля. Втрата частини покупців.

Міф 4. Автомобілю з ГБО не потрібний бензин

І це міф. Сучасне ГБО передбачає запуск та прогрів мотора з використанням штатного палива. Якщо їздити рідко і на короткі відстані, це невигідно, оскільки взимку половина терміну роботи двигуна здійснюватиметься на бензині.

Міф 5. ГБО не потребує обслуговування

Як і будь-яке інше обладнання, ГБО потребує регулярного технічного обслуговування. Звертатися до фахівців для заміни фільтрів та перевірки регулювань потрібно кожні 10 тисяч кілометрів. Якщо ігнорувати цю рекомендацію, двигун працюватиме все гірше і про яку його довговічність не може бути й мови.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: ГБО

Останні записи

Нова технологія Mazda може дати друге життя ДВЗ

Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…

02.11.2025

Дослідники спростували міф про те, що електромобілі служать недовго

У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…

02.11.2025

Volkswagen відкликає Tiguan через збій у системі безпеки

Volkswagen Group Australia оголосила відкликання 1482 автомобілів Tiguan 2024–2025 років випуску. Причина — збій у…

02.11.2025

Топ-5 речей, які треба перевірити в авто перед зимою

Перед настанням холодів водіям варто приділити увагу базовим, але важливим перевіркам автомобіля. Як розповів експерт…

02.11.2025

ТОП економічних дизельних авто, які варто купити у 2025 році

Дизельні автомобілі нині переживають непрості часи. У Європі дедалі більше міст запроваджують обмеження на їх…

02.11.2025

З’явилися нові зображення Porsche 718 Cayman нового покоління

Середньомоторне купе Porsche Cayman вперше дебютувало у 2005 році, будучи побудованим на базі родстера Porsche…

02.11.2025