Статті

Експерти розвіяли 5 міфів про ГБО

Share

Установка газобалонного обладнання (ГБО) може бути вигідною для комерційного транспорту з об’ємними двигунами, великою витратою палива та великої відстані. Чому?

Міф 1. Робота на газі збільшує ресурс ДВЗ

Частково це міф. Для поршневої групи двигуна газ краще, а для випускних клапанів – ні. Але для безпроблемної роботи двигуна потрібне професійне налаштування та систематичне обслуговування ГБО.

Міф 2. Пробіг на 60-літровому балоні газу більше, ніж на такому ж бензобаку

Це міф — у порівнянні з бензином витрата газу в літрах трохи більша, а сам балон з техніки безпеки заправляється на 15% менше від свого обсягу, оскільки газ при нагріванні розширюється. Таким чином, у балоні об’ємом 60 літрів максимально зберігається 50 літрів.

Міф 3. Перевести на газ можна будь-який автомобіль

Як експеримент можна, але експерти назвали причини, з яких установка ГБО може бути скрутною, невигідною або неможливою:

— Компактні авто: мало місця для встановлення балона, невелика витрата палива і, як наслідок, мізерна економія.

– Дизельні авто: паливо буде потрібно для запуску, ефект від економії палива – мінімальний. Існують технічні складності установки ГБО на дизель.

— Автомобілям із ГБО заборонено в’їзд на підземні паркування.

— Устаткування займає корисний простір у багажнику автомобіля.

— Установка ГБО на новий автомобіль призведе до втрати гарантії, оскільки передбачає втручання в електроніку, отвори у кузові, роботу двигуна на позаштатному виді палива.

— Низька окупність при швидкому продажу автомобіля. Втрата частини покупців.

Міф 4. Автомобілю з ГБО не потрібний бензин

І це міф. Сучасне ГБО передбачає запуск та прогрів мотора з використанням штатного палива. Якщо їздити рідко і на короткі відстані, це невигідно, оскільки взимку половина терміну роботи двигуна здійснюватиметься на бензині.

Міф 5. ГБО не потребує обслуговування

Як і будь-яке інше обладнання, ГБО потребує регулярного технічного обслуговування. Звертатися до фахівців для заміни фільтрів та перевірки регулювань потрібно кожні 10 тисяч кілометрів. Якщо ігнорувати цю рекомендацію, двигун працюватиме все гірше і про яку його довговічність не може бути й мови.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: ГБО

Останні записи

Ціни на пальне зростуть на 10-15%: що стане дорожчим у першу чергу

Українцям варто підготуватися до можливого подорожчання пального. За словами економіста Олега Устенка, який виступив в…

24.06.2025

Як обрати надійну вживану BMW: поради експерта про мотори та комплектації

Вибір вживаної BMW часто супроводжується питаннями: які моделі вважаються найнадійнішими, як впливає комплектація на довговічність,…

24.06.2025

Компанія Nissan скорочує виробництво, щоб зберегти життєздатність

Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…

23.06.2025

Експерт назвав найнебезпечніші поломки автомобіля та порадив, як їх уникнути

В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…

23.06.2025

Lexus готує нове спортивне купе SC: преміальний аналог наступної Toyota Supra

У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…

23.06.2025

Дебютував оновлений кросовер Kia EV6 GT: потужність 641 к.с., до 100 км/год за 3,5 секунди

Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…

23.06.2025