Статті

Експерти розвіяли 5 міфів про ГБО

Установка газобалонного обладнання (ГБО) може бути вигідною для комерційного транспорту з об’ємними двигунами, великою витратою палива та великої відстані. Чому?

Міф 1. Робота на газі збільшує ресурс ДВЗ

Частково це міф. Для поршневої групи двигуна газ краще, а для випускних клапанів – ні. Але для безпроблемної роботи двигуна потрібне професійне налаштування та систематичне обслуговування ГБО.

Міф 2. Пробіг на 60-літровому балоні газу більше, ніж на такому ж бензобаку

Це міф — у порівнянні з бензином витрата газу в літрах трохи більша, а сам балон з техніки безпеки заправляється на 15% менше від свого обсягу, оскільки газ при нагріванні розширюється. Таким чином, у балоні об’ємом 60 літрів максимально зберігається 50 літрів.

Міф 3. Перевести на газ можна будь-який автомобіль

Як експеримент можна, але експерти назвали причини, з яких установка ГБО може бути скрутною, невигідною або неможливою:

— Компактні авто: мало місця для встановлення балона, невелика витрата палива і, як наслідок, мізерна економія.

– Дизельні авто: паливо буде потрібно для запуску, ефект від економії палива – мінімальний. Існують технічні складності установки ГБО на дизель.

— Автомобілям із ГБО заборонено в’їзд на підземні паркування.

— Устаткування займає корисний простір у багажнику автомобіля.

— Установка ГБО на новий автомобіль призведе до втрати гарантії, оскільки передбачає втручання в електроніку, отвори у кузові, роботу двигуна на позаштатному виді палива.

— Низька окупність при швидкому продажу автомобіля. Втрата частини покупців.

Міф 4. Автомобілю з ГБО не потрібний бензин

І це міф. Сучасне ГБО передбачає запуск та прогрів мотора з використанням штатного палива. Якщо їздити рідко і на короткі відстані, це невигідно, оскільки взимку половина терміну роботи двигуна здійснюватиметься на бензині.

Міф 5. ГБО не потребує обслуговування

Як і будь-яке інше обладнання, ГБО потребує регулярного технічного обслуговування. Звертатися до фахівців для заміни фільтрів та перевірки регулювань потрібно кожні 10 тисяч кілометрів. Якщо ігнорувати цю рекомендацію, двигун працюватиме все гірше і про яку його довговічність не може бути й мови.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: ГБО

Останні записи

Tesla знову встановлює класичні поворотники в Model 3

Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…

02.10.2025

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025