Якщо у багатьох країнах автолюбителі захищені законами від нечесних продавців, то в Україні це так не працює. Цим активно користуються навіть офіційні дилери, які найчастіше дають рекомендації, що призводять до швидкої поломки деяких вузлів машини.
Головне, в чому дурять автовласників – це періодичність заміни масла і прогрівання двигуна на ходу. Тим самим дилери хочуть переконати водіїв у надійності та потужності машин, але надалі це виливається у дорогий ремонт силової установки. Ще одним хитрощом, який шкодить «серцю» будь-якого автомобіля, є система «Старт-стоп». Вона покликана покращити екологічність машин, зупиняючи двигун тоді, коли його робота не потрібна. Але в результаті агрегат зазнає підвищених навантажень.
Кисенков звернув увагу і на рекомендацію змінювати техрідину в моторі щорічно. Він наголосив: робити це з такою частотою справді можна, але за умови, що автомобіль практично не використовується. В іншому випадку слід орієнтуватися на пробіг машини.