• Новини
  • Авто
  • Тести
  • Концепти
  • Тюнінг
  • Статті
  • РІЗНЕ
  • Головна
  • Статті
Статті

Названо головні переваги електромобілів перед автомашинами з ДВЗ

Share

Найближчим часом в Україні запрацює не менше восьми виробничих майданчиків зі збирання електромобілів . Велика кількість автомобілів на електротязі ввозитиметься в країну вже в готовому вигляді. Для тих, хто сумнівається, чи купувати такі машини, експерти перерахували низку неочевидних переваг електромобілів. На питання чи зможуть електромобілі повноцінно замінити традиційні автомобілі, експерти відповідають «цілком», особливо якщо власнику не потрібно постійно їздити між містами.

Головною перевагою електрокара експерти вважають відсутність дорогих та складних вузлів та агрегатів. Електричні силові установки виходять з ладу набагато рідше ДВЗ, мають підвищений ресурс і як коробка передач в них, як правило, виступає звичайний редуктор.

Власник електричного автомобіля ніколи не зіткнеться з такими проблемами як задираки в циліндрах, розтягнутий ланцюг ГРМ, знос фрикціонів. У такій машині відсутня система випуску, демпферні шківи, ​​фільтри сажі, свічки запалювання, паливні та масляні насоси, лямбда-зонди, маховики та інше. Особливої ​​уваги власника вимагатиме, по суті, система охолодження, оскільки граничні температури негативно впливають на інвертор та АКБ.

Найчастіше слабкою ланкою в електромобілі вважають акумулятори , однак це не зовсім так. Сучасні АКБ дуже довговічні. Звичайно, акумулятор з часом деградує, особливо в перші 50 тис. км пробігу, але після цього ситуація стабілізується. У середньому щорічно АКБ втрачає до 3% своєї номінальної ємності, залежно від експлуатації.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Наступні Чому при повороті ключа загоряються всі лампочки на панелі приладів »
Попередні « Tesla Model X – плюси та мінуси володіння
Leave a Comment
Залишити коментар
Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Електромобілі
25.04.2023 23:07

Пов’язана публікація

  • Названо 3 способи перевірити глибину протектора шин самостійно

    Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…

  • Експерт пояснив, коли другий комплект шин на дисках не має сенсу

    Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…

  • Чому сучасний бензин А-95 шкодить двигуну

    Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…

Останні записи

  • Статті

Названо 3 способи перевірити глибину протектора шин самостійно

Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…

08.10.2025
  • Новини

Toyota відкликає майже 400 тисяч авто через технічну несправність

Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…

08.10.2025
  • Авто

Топ-7 позашляховиків із легендарною надійністю, які служать десятиліттями

У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…

08.10.2025
  • Авто

Toyota вказала на продаж підроблених гібридів іншими виробниками

Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…

08.10.2025
  • Авто

Як підготувати машину до морозів і уникнути проблем взимку

Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…

08.10.2025
  • Авто

Новий Kia Sportage показали на спекулятивних рендерах

Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…

08.10.2025

Свіже

  • Названо 3 способи перевірити глибину протектора шин самостійно 08.10.2025
  • Toyota відкликає майже 400 тисяч авто через технічну несправність 08.10.2025
  • Топ-7 позашляховиків із легендарною надійністю, які служать десятиліттями 08.10.2025
  • Контакти
  • Редакція
  • Про нас
  • Політика конфіденційності
Всі права захищені.View Non-AMP Version