Мало яка тема викликає на просторах інтернету так багато суперечок, як робота автомобільного двигуна на холостому ході. За багато років з цього питання було висловлено безліч припущень, припущень, версій та теорій.
Деякі стверджують, що робота на холостих оборотах неймовірно шкідлива для силового агрегату. При цьому у «практикуючих автомобілістів» одразу виникає питання: як чинити з холостим ходом під час їзди містом, де воно використовується найчастіше.
Відповідь на це питання в першому наближенні проста: так, холостий перебіг безумовно шкідливий. Але зовсім інше питання полягає в тому, наскільки такий режим роботи силового агрегату небезпечний для автомобіля?
Точно можна сказати одне: холості обороти не зношують двигун швидше, ніж робота агрегату в нормальному режимі під час їзди. Тим більше, що від холостого ходу відмовитися ніяк не вийде. Автомобіліст так чи інакше змушений його використати, особливо при їзді у місті.
Різного роду розповіді про те, що «холостий» особливо небезпечний узимку, не позбавлені здорового зерна, проте лише тією мірою, що робота двигуна в сильний мороз – це апріорі екстремальний режим роботи.
І тут знову нічого не вдієш. Хіба що не вирішиш відмовитись від улюбленої «ластівки» на користь громадського транспорту. Втім, це не завжди погана ідея, якщо йдеться про поїздки на невеликі відстані.
Зниження оборотів двигуна справді може стати причиною різного роду негативних проявів залежно від покоління та моделі силової установки.
Холості обороти можуть порушувати нормальну роботу системи мастила, електроживлення, спричиняти появу вібрацій, нестійкого згоряння суміші, а також бути причиною виходу двигуна за межі екологічних параметрів. Проте, ступінь негативного впливу всього перерахованого ресурс двигуна оцінити насправді вкрай складно.
Що страждає в ДВС на холостому ходу по-справжньому, так це олія. Саме через нього в результаті і страждає двигун. Через зниження оборотів двигуна мастило швидше занепадає, засмічуючи шлаками і різного роду відкладеннями.
Однак, ця проблема легко «лікується» регулярною заміною мастила в автомобілі. При цьому, як показує практика, змінювати моторне масло коштує дещо частіше, ніж зазначено в технічному регламенті.
Багато українських водіїв вважають, що вони повинні нести відповідальність тільки за свої дії на дорозі.…
Якщо виявлено, що транспортний засіб був заправлений неякісним паливом, дуже важливо діяти негайно, адже це…
Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…
Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…
Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…
Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…
Leave a Comment