Мало яка тема викликає на просторах інтернету так багато суперечок, як робота автомобільного двигуна на холостому ході. За багато років з цього питання було висловлено безліч припущень, припущень, версій та теорій.
Деякі стверджують, що робота на холостих оборотах неймовірно шкідлива для силового агрегату. При цьому у «практикуючих автомобілістів» одразу виникає питання: як чинити з холостим ходом під час їзди містом, де воно використовується найчастіше.
Відповідь на це питання в першому наближенні проста: так, холостий перебіг безумовно шкідливий. Але зовсім інше питання полягає в тому, наскільки такий режим роботи силового агрегату небезпечний для автомобіля?
Точно можна сказати одне: холості обороти не зношують двигун швидше, ніж робота агрегату в нормальному режимі під час їзди. Тим більше, що від холостого ходу відмовитися ніяк не вийде. Автомобіліст так чи інакше змушений його використати, особливо при їзді у місті.
Різного роду розповіді про те, що «холостий» особливо небезпечний узимку, не позбавлені здорового зерна, проте лише тією мірою, що робота двигуна в сильний мороз – це апріорі екстремальний режим роботи.
І тут знову нічого не вдієш. Хіба що не вирішиш відмовитись від улюбленої «ластівки» на користь громадського транспорту. Втім, це не завжди погана ідея, якщо йдеться про поїздки на невеликі відстані.
Зниження оборотів двигуна справді може стати причиною різного роду негативних проявів залежно від покоління та моделі силової установки.
Холості обороти можуть порушувати нормальну роботу системи мастила, електроживлення, спричиняти появу вібрацій, нестійкого згоряння суміші, а також бути причиною виходу двигуна за межі екологічних параметрів. Проте, ступінь негативного впливу всього перерахованого ресурс двигуна оцінити насправді вкрай складно.
Що страждає в ДВС на холостому ходу по-справжньому, так це олія. Саме через нього в результаті і страждає двигун. Через зниження оборотів двигуна мастило швидше занепадає, засмічуючи шлаками і різного роду відкладеннями.
Однак, ця проблема легко «лікується» регулярною заміною мастила в автомобілі. При цьому, як показує практика, змінювати моторне масло коштує дещо частіше, ніж зазначено в технічному регламенті.
Електромобілі вже міцно входять у наше повсякденне життя, проте навколо них досі багато міфів. Часто…
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Leave a Comment