Tesla Inc і відомі виробники автомобілів класу люкс розчаровують споживачів передовими технологіями допомоги при керуванні автомобілем та складними інформаційно-розважальними системами, йдеться в новому звіті консалтингової компанії JD Power. Розрив в оцінках надійності між брендами класу люкс і брендами масового ринку, такими як Kia , був найбільшим за 34 роки, протягом яких JD Power проводила дослідження надійності транспортних засобів.
Tesla посіла б п’яте місце знизу серед 32 брендів , власники яких були опитані про проблеми з їхніми трирічними автомобілями. JD Power виділяє Tesla серед інших брендів у рейтингу, тому що виробник електромобілів не надає йому повного доступу до інформації про власників.
Власники Tesla скаржилися на проблеми із системою допомоги водієві Autopilot та системами попередження про лобове зіткнення, а також на шум вітру, заявив директор JD Power Френк Хенлі.
Інші люксові бренди також виявилися аутсайдерами рейтингу. Mercedes-Benz, Porsche, Audi та Acura опинилися серед тих, хто набрав нижче за середній бал по всіх брендах.
Згідно зі звітом, скарги на інформаційно-розважальні системи , такі як проблеми з бездротовим підключенням телефону через Bluetooth, знизили оцінки власників автомобілів кількох люксових брендів .
За словами Хенлі, навіть незважаючи на те, що люксові бренди конкурують за надання більш просунутого цифрового контенту і функцій панелі приладів, власники розкішних автомобілів прискіпуються до інформаційно-розважальних систем приблизно вдвічі частіше , ніж власники масових брендів.
Бренд Lexus компанії Toyota Motor Corp. був визнаний найнадійнішою маркою в опитуванні. Бренди Hyundai Motor Co Genesis та Kia зайняли друге та третє місця відповідно.