На Хакасію опустилися люті морози. -35 градусів і нижче буде кілька днів. Завтра вночі очікуємо близько –40. У новачків-автовласників виникає резонне питання: чи треба гріти тачку і скільки разів протягом дня, чи треба знімати акумулятор і нести його додому, перечікуючи мороз, та інше.
В інтернеті дуже багато порад щодо цього. І дуже багато різних думок, у тому числі від супер-профі. Досвідченим шляхом за майже 20 років водійського стажу та володіння кількома автомобілями в умовах відносно м’якої в цілому, але часом люто морозної сибірської зими, а також після розмов зі спеціалістами, які видають суперечливу інформацію, я ділюся з вами ув’язненням. Даю його як майстер із життєвих лайфхаків великого профілю абсолютно безкоштовно, без реєстрації онлайн.
1. Якщо машина у вас зберігається в капітальному гаражі навіть без додаткового обігріву, то можете видихнути – тачку не треба гріти в морози. Власники металевих гаражів також кажуть, що все ок, вранці після морозів заводиться все чудово, і немає підстав їм не довіряти. Як робити, якщо у вас немає гаража?
2. Якщо авто зберігається на вулиці просто неба, то не слухайте тих, хто радить не гріти авто, якщо морози не сильні! Завжди є ризик не завестися вранці. Синоптики можуть помилятися, а ваш акумулятор та інший внутрішняк може бути не в порядку. І не треба знімати акумулятор і забирати його на ніч додому. Тим більше, коли в багатьох тачках знімання акумулятора не рекомендується взагалі. Плюс це ризик іншого роду (знімуть колеса, сигнал не спрацює, та й просто незручно). Знімати акумулятор, гріти його в теплому приміщенні і повертати на законне місце слід тоді, коли у вас авто вже замерзло.
3. Просто грійте машину! При -20 і -25 за бортом – за півгодини до сну і при пробудженні в неспішному режимі по 15 хвилин, в цілому – раз на 7-12 годин. При -25-40 – разів на чотири години по 15-20 хвилин. Все буде красою, якщо авто у вас у відносному порядку.
4. Катайтеся на тачці в морози, незважаючи на прогріви, по півгодини-годину раз на добу або дві доби.
5. Готуйтеся до зими щорічно, міняйте масло, перевіряйте свічки на сервісах, акуми.
Здавалося б, все просто, але всі мої тачки замерзали саме тоді, коли я порушував особливо пункт 3. Навіть при свіжому і класному акумуляторі все може замерзнути. Побережіть гроші, час і нерви на відігрівання постфактуму, просто грійте тачку вчасно. Жодних інших секретів немає.
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Компанія Renault презентувала нову модифікацію моделі 4 E-Tech Electric - компактний фургон Van. На відміну…
Skoda представила електричний концепт 1000 MBX - сучасну інтерпретацію культового купе 1960-х років. Новинка стала…
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №14133, яким пропонується повернути систему штрафних балів для водіїв в…
Компанія Dacia, що входить до складу Renault, нещодавно провела рестайлінг моделей Sandero та Sandero Stepway.…
Leave a Comment