На Хакасію опустилися люті морози. -35 градусів і нижче буде кілька днів. Завтра вночі очікуємо близько –40. У новачків-автовласників виникає резонне питання: чи треба гріти тачку і скільки разів протягом дня, чи треба знімати акумулятор і нести його додому, перечікуючи мороз, та інше.
В інтернеті дуже багато порад щодо цього. І дуже багато різних думок, у тому числі від супер-профі. Досвідченим шляхом за майже 20 років водійського стажу та володіння кількома автомобілями в умовах відносно м’якої в цілому, але часом люто морозної сибірської зими, а також після розмов зі спеціалістами, які видають суперечливу інформацію, я ділюся з вами ув’язненням. Даю його як майстер із життєвих лайфхаків великого профілю абсолютно безкоштовно, без реєстрації онлайн.
1. Якщо машина у вас зберігається в капітальному гаражі навіть без додаткового обігріву, то можете видихнути – тачку не треба гріти в морози. Власники металевих гаражів також кажуть, що все ок, вранці після морозів заводиться все чудово, і немає підстав їм не довіряти. Як робити, якщо у вас немає гаража?
2. Якщо авто зберігається на вулиці просто неба, то не слухайте тих, хто радить не гріти авто, якщо морози не сильні! Завжди є ризик не завестися вранці. Синоптики можуть помилятися, а ваш акумулятор та інший внутрішняк може бути не в порядку. І не треба знімати акумулятор і забирати його на ніч додому. Тим більше, коли в багатьох тачках знімання акумулятора не рекомендується взагалі. Плюс це ризик іншого роду (знімуть колеса, сигнал не спрацює, та й просто незручно). Знімати акумулятор, гріти його в теплому приміщенні і повертати на законне місце слід тоді, коли у вас авто вже замерзло.
3. Просто грійте машину! При -20 і -25 за бортом – за півгодини до сну і при пробудженні в неспішному режимі по 15 хвилин, в цілому – раз на 7-12 годин. При -25-40 – разів на чотири години по 15-20 хвилин. Все буде красою, якщо авто у вас у відносному порядку.
4. Катайтеся на тачці в морози, незважаючи на прогріви, по півгодини-годину раз на добу або дві доби.
5. Готуйтеся до зими щорічно, міняйте масло, перевіряйте свічки на сервісах, акуми.
Здавалося б, все просто, але всі мої тачки замерзали саме тоді, коли я порушував особливо пункт 3. Навіть при свіжому і класному акумуляторі все може замерзнути. Побережіть гроші, час і нерви на відігрівання постфактуму, просто грійте тачку вчасно. Жодних інших секретів немає.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment