На Хакасію опустилися люті морози. -35 градусів і нижче буде кілька днів. Завтра вночі очікуємо близько –40. У новачків-автовласників виникає резонне питання: чи треба гріти тачку і скільки разів протягом дня, чи треба знімати акумулятор і нести його додому, перечікуючи мороз, та інше.
В інтернеті дуже багато порад щодо цього. І дуже багато різних думок, у тому числі від супер-профі. Досвідченим шляхом за майже 20 років водійського стажу та володіння кількома автомобілями в умовах відносно м’якої в цілому, але часом люто морозної сибірської зими, а також після розмов зі спеціалістами, які видають суперечливу інформацію, я ділюся з вами ув’язненням. Даю його як майстер із життєвих лайфхаків великого профілю абсолютно безкоштовно, без реєстрації онлайн.
1. Якщо машина у вас зберігається в капітальному гаражі навіть без додаткового обігріву, то можете видихнути – тачку не треба гріти в морози. Власники металевих гаражів також кажуть, що все ок, вранці після морозів заводиться все чудово, і немає підстав їм не довіряти. Як робити, якщо у вас немає гаража?
2. Якщо авто зберігається на вулиці просто неба, то не слухайте тих, хто радить не гріти авто, якщо морози не сильні! Завжди є ризик не завестися вранці. Синоптики можуть помилятися, а ваш акумулятор та інший внутрішняк може бути не в порядку. І не треба знімати акумулятор і забирати його на ніч додому. Тим більше, коли в багатьох тачках знімання акумулятора не рекомендується взагалі. Плюс це ризик іншого роду (знімуть колеса, сигнал не спрацює, та й просто незручно). Знімати акумулятор, гріти його в теплому приміщенні і повертати на законне місце слід тоді, коли у вас авто вже замерзло.
3. Просто грійте машину! При -20 і -25 за бортом – за півгодини до сну і при пробудженні в неспішному режимі по 15 хвилин, в цілому – раз на 7-12 годин. При -25-40 – разів на чотири години по 15-20 хвилин. Все буде красою, якщо авто у вас у відносному порядку.
4. Катайтеся на тачці в морози, незважаючи на прогріви, по півгодини-годину раз на добу або дві доби.
5. Готуйтеся до зими щорічно, міняйте масло, перевіряйте свічки на сервісах, акуми.
Здавалося б, все просто, але всі мої тачки замерзали саме тоді, коли я порушував особливо пункт 3. Навіть при свіжому і класному акумуляторі все може замерзнути. Побережіть гроші, час і нерви на відігрівання постфактуму, просто грійте тачку вчасно. Жодних інших секретів немає.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment