Статті

Як у жодному разі не можна мити машину взимку

Значні температурні перепади впливають на лакофарбове покриття автомобіля, особливо після того, як він був вимитий. Низькі температури можуть зробити миття автомобіля більш небезпечним, ніж ви вважаєте. Як помити машину в холодну погоду, не ризикуючи її пошкодити?

Кузов збирає бруд, вологу та реагенти, які руйнують лакофарбове покриття. Як тільки настає весна, жовті жучки викликають занепокоєння у автовласників. На питання про те, чи варто мити автомобіль у холодну погоду, можна відповісти, розглянувши всі плюси та мінуси цієї процедури. Якщо не змити коктейль з кузова, то з’явиться іржа. Ополіскування ж «подразнює» кузов, і до того ж може бути небезпечним. Що в такому разі робити?

Звісно, ​​забруднену машину помити необхідно. Питання у тому, як це краще зробити. Насамперед, необхідно мити автомобіль при температурі вище нуля. Іншими словами, не мийте автомобіль на відкритому повітрі взимку! І це означає, що не варто користуватися автомийками самообслуговування. Адже при низьких температурах волога може утворювати на кузові шар льоду, що ризикує фарбу, ущільнювачі і будь-які елементи з пластику. Крім того, обмерзлий кузов важче відмити, а струмені високого тиску не рекомендуються на близькій відстані навіть у теплу пору року.

Не перестарайтеся, користуючись губкою, при недостатньо вологому покритті. Також не забудьте видалити воду із замків та стиків: якщо цього не зробити, волога почне розширюватися під впливом холоду та завдасть шкоди кузову. Продуйте петлі та корпуси дзеркал, дверні отвори та склоочисники, щоб уникнути замерзання. Перевірте шви лючка паливного бака та стики дверей багажного відділення на наявність патьоків, вони можуть примерзнути з усіма неприємними наслідками. За миттям автомобіля має слідувати ретельне сушіння.

При русі після миття автомобіля краще включити рециркуляцію повітря в салоні, ніж відкривати вікна. І ще один важливий момент: щоб уникнути примірзання гальмівних колодок протягом ночі, видаліть вологу з гальмівного механізму декількома натисканнями на педаль.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Nissan X-Trail з’явиться в 2026 році з іншим дизайном та технологією e-Power

Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…

05.12.2025

Euro NCAP змушує авто повернути фізичні кнопки

Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…

05.12.2025

Новий Kia Sportage отримав сучасний салон і розширену моторну лінійку

Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…

05.12.2025

Як підготувати дизельний двигун до зими: ключові поради

Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…

05.12.2025

Tesla представила Model 3 Standard: доступніший електромобіль із запасом ходу 534 км

Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…

05.12.2025

Lexus презентував LFA Concept: електричне купе з акцентом на драйв

Lexus представив світову прем'єру LFA Concept - концепту електричного спорткара, який покликаний довести, що BEV…

05.12.2025