Статті

Як у жодному разі не можна мити машину взимку

Share

Значні температурні перепади впливають на лакофарбове покриття автомобіля, особливо після того, як він був вимитий. Низькі температури можуть зробити миття автомобіля більш небезпечним, ніж ви вважаєте. Як помити машину в холодну погоду, не ризикуючи її пошкодити?

Кузов збирає бруд, вологу та реагенти, які руйнують лакофарбове покриття. Як тільки настає весна, жовті жучки викликають занепокоєння у автовласників. На питання про те, чи варто мити автомобіль у холодну погоду, можна відповісти, розглянувши всі плюси та мінуси цієї процедури. Якщо не змити коктейль з кузова, то з’явиться іржа. Ополіскування ж «подразнює» кузов, і до того ж може бути небезпечним. Що в такому разі робити?

Звісно, ​​забруднену машину помити необхідно. Питання у тому, як це краще зробити. Насамперед, необхідно мити автомобіль при температурі вище нуля. Іншими словами, не мийте автомобіль на відкритому повітрі взимку! І це означає, що не варто користуватися автомийками самообслуговування. Адже при низьких температурах волога може утворювати на кузові шар льоду, що ризикує фарбу, ущільнювачі і будь-які елементи з пластику. Крім того, обмерзлий кузов важче відмити, а струмені високого тиску не рекомендуються на близькій відстані навіть у теплу пору року.

Не перестарайтеся, користуючись губкою, при недостатньо вологому покритті. Також не забудьте видалити воду із замків та стиків: якщо цього не зробити, волога почне розширюватися під впливом холоду та завдасть шкоди кузову. Продуйте петлі та корпуси дзеркал, дверні отвори та склоочисники, щоб уникнути замерзання. Перевірте шви лючка паливного бака та стики дверей багажного відділення на наявність патьоків, вони можуть примерзнути з усіма неприємними наслідками. За миттям автомобіля має слідувати ретельне сушіння.

При русі після миття автомобіля краще включити рециркуляцію повітря в салоні, ніж відкривати вікна. І ще один важливий момент: щоб уникнути примірзання гальмівних колодок протягом ночі, видаліть вологу з гальмівного механізму декількома натисканнями на педаль.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024