Статті

Що буде, якщо електромобіль залишити на вулиці за температури -20

Share

Міжнародна водійська організація MyDriver провела тест-драйв 48 різних моделей електромобілів, що з’ясувати, як вони будуть поводитися на морозі.

У тестовому заїзді дорогами Китаю брали участь як відомі в США та країнах Європи електромобілі марок Polestar, Tesla, Geely, Porsche, Volkswagen, Audi, так і машини від китайських виробників, які присутні лише на локальному ринку. Кожну з машин протестували на двадцятиградусному морозі та у хуртовину.

Щоб наблизити умови випробування до реального життя, перед заїздом акумулятор автомобілів повністю зарядили і залишили на 12 чаях на морозі. У салоні машин, крім водіїв, знаходилося по одному пасажиру, а температура в системі клімат-контролю повинна була постійно підтримуватися на рівні 24 градуси.

Як показали результати, на сильному морозі електромобілі сильно втрачають запас ходу. Більшість учасників проїхала на 40-60% менша відстань, ніж це було б у теплу пору року.

Переможцем стала китайська машина Wuling Hongguang Mini EV. На морозі вона проїхала 103 км при заявленому максимумі 170 км, це означає, що навіть простоявши на морозі всю попередню ніч, машина змогла зберегти майже 61% від початкового заряду. Також непогані результати показав ще один китаєць, Weilai EC6. Ця машина проїхала 336 км із заявлених 615 км, а отже зберегла 54% запасу ходу. Решта учасників, які виробляють не в Китаї, включаючи електромобілі іменитих марок, показали значно гірший результат:

  • Tesla Y проїхала 279 замість 594;
  • Volkswagen – 167 замість 430;
  • Geely – 276 замість 550;
  • Tesla 3 – 200 замість 468;
  • Audi – 272 замість 465;
  • Porsche – 226 замість 414;
  • Polestar – 246 із заявлених 515.

Виходячи з результатів тестів можна сказати, що в холодну пору року електромобіль все ж таки краще тримати в гаражі або на закритому автопарковці, щоб після зарядки проїхати на ньому якнайдалі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автомобілістів попередили про небезпеку весною на дорозі

У міністерстві транспорту України повідомили, що з приходом потепління почастішали аварії за участю двоколісних учасників…

01.04.2025

Представлений Kia Sportage 2025: три мотори, покращене оснащення та дуже низька ціна

Сьогодні відбулася офіційна прем'єра кросовера Kia Sportage 2025 – машину почали продавати в Китаї. Для…

01.04.2025

Українським водіям повідомили про нові зміни на блокпостах

В Україні набирає популярності нова практика зупинки транспортних засобів на блокпостах. Правоохоронці дедалі частіше посилаються…

01.04.2025

Audi Q9 готується скласти конкуренцію BMW X7 та Mercedes-Benz GLS

Зараз модельна лінійка автовиробника з Інгольштадта починається з компактної моделі A1 і завершується великим позашляховиком…

01.04.2025

З 1 квітня водіям дозволять їхати швидше: список доріг з новими обмеженнями

З 1 квітня у Києві традиційно збільшується максимально дозволена швидкість руху на окремих магістралях. Проте…

01.04.2025

Електрокари знецінюються швидше за бензинові авто – дослідження

Фраза «електромобілі швидко втрачають у ціні» вже давно стала загальновизнаною, і свіже дослідження аналітичної платформи…

01.04.2025