Що буде, якщо електромобіль залишити на вулиці за температури -20

Час читання: 2 хв.
0

Міжнародна водійська організація MyDriver провела тест-драйв 48 різних моделей електромобілів, що з’ясувати, як вони будуть поводитися на морозі.

У тестовому заїзді дорогами Китаю брали участь як відомі в США та країнах Європи електромобілі марок Polestar, Tesla, Geely, Porsche, Volkswagen, Audi, так і машини від китайських виробників, які присутні лише на локальному ринку. Кожну з машин протестували на двадцятиградусному морозі та у хуртовину.

Щоб наблизити умови випробування до реального життя, перед заїздом акумулятор автомобілів повністю зарядили і залишили на 12 чаях на морозі. У салоні машин, крім водіїв, знаходилося по одному пасажиру, а температура в системі клімат-контролю повинна була постійно підтримуватися на рівні 24 градуси.

Реклама

Як показали результати, на сильному морозі електромобілі сильно втрачають запас ходу. Більшість учасників проїхала на 40-60% менша відстань, ніж це було б у теплу пору року.

Переможцем стала китайська машина Wuling Hongguang Mini EV. На морозі вона проїхала 103 км при заявленому максимумі 170 км, це означає, що навіть простоявши на морозі всю попередню ніч, машина змогла зберегти майже 61% від початкового заряду. Також непогані результати показав ще один китаєць, Weilai EC6. Ця машина проїхала 336 км із заявлених 615 км, а отже зберегла 54% запасу ходу. Решта учасників, які виробляють не в Китаї, включаючи електромобілі іменитих марок, показали значно гірший результат:

  • Tesla Y проїхала 279 замість 594;
  • Volkswagen – 167 замість 430;
  • Geely – 276 замість 550;
  • Tesla 3 – 200 замість 468;
  • Audi – 272 замість 465;
  • Porsche – 226 замість 414;
  • Polestar – 246 із заявлених 515.

Виходячи з результатів тестів можна сказати, що в холодну пору року електромобіль все ж таки краще тримати в гаражі або на закритому автопарковці, щоб після зарядки проїхати на ньому якнайдалі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!