Фахівці розповіли, як правильно поводитися з атмосферним двигуном.
Багато автовласників знають, що після поїздки на машині з турбомотором двигуну ще деякий час необхідно попрацювати на неодружених оборотах. Працюючи зі швидкістю до 10 тис. об/хв крильчатка турбіни сильно нагрівається, тому якщо відразу заглушити мотор, вона продовжить обертатися. Однак при цьому змащуватись олією мотор вже не буде, що вкрай шкідливо.
У атмосферних двигунів схожа ситуація. Робота на неодружених оборотах наприкінці поїздки допоможе уникнути прискореної деградації моторного масла. Якщо мотор відразу заглушити, то помпа, що зупинилася, перестає качати охолоджувальну рідину і антифриз перестає циркулювати по системі, а ось осіла масло буде локально перегріватися. У результаті поверхнях деталей утворюється нагар і розпочнеться процес закоксовування системи.
Зменшити ризик перегріву допоможе електровентилятор системи охолодження, яким оснащені практично всі сучасні машини. Він працює навіть при вимкненні двигуна. Однак глушити двигун з увімкненим вентилятором не можна не тільки при русі, але і при зупинці, інакше вентилятор не зможе завершити програмний цикл своєї роботи.
Німці з AMG тестують електричну версію Mercedes-AMG GLC 2027 — майбутній флагман серед електрокросоверів бренду.…
В Україні багато водіїв цікавляться, чи можуть оштрафувати за їзду на зимовій гумі влітку або…
Знаковий для компанії Audi кросовер Q7 з'явився у 2005 році. Машина виявилася товарним зразком прототипу…
Кросовер Sportage є найпопулярнішим кросовером у лінійці корейського автовиробника Kia. Його актуальне, п'яте покоління, дебютувало…
За даними дослідження iSeeCars.com, середня ціна на вживані електромобілі знизилась на 15,1% порівняно з минулим…
Під час фіксації порушення ПДР інспектор складає постанову про штраф і часто запитує водія: «Чи…
Leave a Comment