Фахівці розповіли, як правильно поводитися з атмосферним двигуном.
Багато автовласників знають, що після поїздки на машині з турбомотором двигуну ще деякий час необхідно попрацювати на неодружених оборотах. Працюючи зі швидкістю до 10 тис. об/хв крильчатка турбіни сильно нагрівається, тому якщо відразу заглушити мотор, вона продовжить обертатися. Однак при цьому змащуватись олією мотор вже не буде, що вкрай шкідливо.
У атмосферних двигунів схожа ситуація. Робота на неодружених оборотах наприкінці поїздки допоможе уникнути прискореної деградації моторного масла. Якщо мотор відразу заглушити, то помпа, що зупинилася, перестає качати охолоджувальну рідину і антифриз перестає циркулювати по системі, а ось осіла масло буде локально перегріватися. У результаті поверхнях деталей утворюється нагар і розпочнеться процес закоксовування системи.
Зменшити ризик перегріву допоможе електровентилятор системи охолодження, яким оснащені практично всі сучасні машини. Він працює навіть при вимкненні двигуна. Однак глушити двигун з увімкненим вентилятором не можна не тільки при русі, але і при зупинці, інакше вентилятор не зможе завершити програмний цикл своєї роботи.
Згідно з українським законодавством, учасники бойових дій звільнені від вимоги мати страховий поліс на автомобіль.…
Ford оголосив про можливі проблеми з двигунами у 90 тисячах нових автомобілів. Серйозні несправності силових…
Поліція в США почала евакуювати автомобілі Tesla для розслідувань, і ось чому. У Каліфорнії правоохоронні…
Найбільший кросовер в історії Dacia буде представлений на Паризькому автосалоні, який відкриється 14 жовтня цього…
У міру перегріву ринку вживаних автомобілів, покупці дедалі частіше шукають надійні моделі. Однак широкий асортимент…
Компактний позашляховик Skoda Kushaq, призначений для індійського ринку, готується до значного фейсліфтингу. Шпигунські фотографії демонструють…
Leave a Comment