Фахівці розповіли, як правильно поводитися з атмосферним двигуном.
Багато автовласників знають, що після поїздки на машині з турбомотором двигуну ще деякий час необхідно попрацювати на неодружених оборотах. Працюючи зі швидкістю до 10 тис. об/хв крильчатка турбіни сильно нагрівається, тому якщо відразу заглушити мотор, вона продовжить обертатися. Однак при цьому змащуватись олією мотор вже не буде, що вкрай шкідливо.
У атмосферних двигунів схожа ситуація. Робота на неодружених оборотах наприкінці поїздки допоможе уникнути прискореної деградації моторного масла. Якщо мотор відразу заглушити, то помпа, що зупинилася, перестає качати охолоджувальну рідину і антифриз перестає циркулювати по системі, а ось осіла масло буде локально перегріватися. У результаті поверхнях деталей утворюється нагар і розпочнеться процес закоксовування системи.
Зменшити ризик перегріву допоможе електровентилятор системи охолодження, яким оснащені практично всі сучасні машини. Він працює навіть при вимкненні двигуна. Однак глушити двигун з увімкненим вентилятором не можна не тільки при русі, але і при зупинці, інакше вентилятор не зможе завершити програмний цикл своєї роботи.
Здавалося б, нічого страшного, коли машина більшість часу стоїть під вікном і виїжджає лише раз…
Toyota Korea оголосила про старт продажів нової модифікації Prius HEV AWD XLE . З виходом…
Nissan Skyline залишається однією з найтриваліших моделей компанії, випускаючись з 1957 року в різних кузовах…
Багато водіїв вважають безалкогольне пиво безпечним варіантом, але патрульні мають інший досвід. В Україні дозволений…
Volkswagen представив для американського ринку кросовер ID.4 у виконанні Black Package. Пакет доступний для комплектацій…
Mercedes-Benz зробив важливий крок у розвитку електромобілів: тестовий EQS із твердотільною батареєю подолав 1205 км…
Leave a Comment