Фахівці розповіли, як правильно поводитися з атмосферним двигуном.
Багато автовласників знають, що після поїздки на машині з турбомотором двигуну ще деякий час необхідно попрацювати на неодружених оборотах. Працюючи зі швидкістю до 10 тис. об/хв крильчатка турбіни сильно нагрівається, тому якщо відразу заглушити мотор, вона продовжить обертатися. Однак при цьому змащуватись олією мотор вже не буде, що вкрай шкідливо.
У атмосферних двигунів схожа ситуація. Робота на неодружених оборотах наприкінці поїздки допоможе уникнути прискореної деградації моторного масла. Якщо мотор відразу заглушити, то помпа, що зупинилася, перестає качати охолоджувальну рідину і антифриз перестає циркулювати по системі, а ось осіла масло буде локально перегріватися. У результаті поверхнях деталей утворюється нагар і розпочнеться процес закоксовування системи.
Зменшити ризик перегріву допоможе електровентилятор системи охолодження, яким оснащені практично всі сучасні машини. Він працює навіть при вимкненні двигуна. Однак глушити двигун з увімкненим вентилятором не можна не тільки при русі, але і при зупинці, інакше вентилятор не зможе завершити програмний цикл своєї роботи.
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Leave a Comment