Експерти радять знизити час прогріву силового агрегату за низьких температур . Достатньо буде двох-трьох хвилин, щоб двигун «ожив». Далі краще розпочати рух на малій швидкості, щоб завершити прогрів агрегату.
Любителі пересуватися зі сніговою «шапкою» на даху повинні взяти до уваги, що при цьому страждає аеродинаміка, в результаті збільшується опір повітря і, тим самим, споживання палива . Тому машину від снігу краще почистити.
Тиск у колесах – теж важливий момент, що впливає на витрату пального . Воно має коливатись у межах рекомендацій автовиробника. Взимку тиск у шинах стає нижчим, а з ним зростає опір коченню і знову ж таки витрата пального.
Крім того, краще залити олію меншої в’язкості.
Температуру силової установки при короткочасній стоянці збереже автоковдру. Не набагато довше, але все ж таки зусиль на новий прогрів знадобиться менше.