Цей кросовер з’явився у Росії на початку 2017-го. Абсолютно новий Tiguan відразу сподобався покупцям, адже він став більшим і престижнішим. А від конкурентів модель відрізнялася відточеною ергономікою, зручним салоном та добре налаштованою підвіскою. Але за роки експлуатації з’явилося чимало проблем, про які розповідає портал «АвтоПогляд».
Кузов «німця» стійкий до корозії, але хромовані деталі швидко втрачають блиск. Іноді дилери змінювали їх за гарантією, але до постгарантійних екземплярів це вже не стосується. Також досить швидко покривається подряпинами та сколами лобове скло. Ще одна неприємна «болячка»: нерідко забиваються брудом місця між передніми бризковиками та колісними арками. Якщо там не чистити – з’являється іржа, яку водій помічає надто пізно. Нагадаємо, що такою «недугою» страждають багато моделей. Зазначимо й скарги водіїв на скрипучий пластик, а також «глюки» мультимедіа, що виникають у мороз.
Що стосується моторів, то у “Тігуана” їх досить широка гама. Є бензинові об’ємом 1,4 л (125 і 150 л. с.) та 2 л (180 і 220 л. с.), а також 2-літровий «дизель» віддачею 150 сил. Коробки передач: 6-ступінчаста «механіка» та «роботи» DSG на шість і сім передач.
Всі агрегати з наддувом та безпосереднім упорскуванням палива. Тобто, заправлятися потрібно лише на перевірених АЗС, щоби не залити «бодягу».
Базовий 1,4-літровий двигун (125 л. с.) поєднується лише з механічною 6-ступінчастою трансмісією. Пару ставили лише на передньопривідну версію. Але таких автомобілів дуже мало на ринку. Тут у групі ризику турбокомпресор та паливний насос.
У 150-сильного “серця” може бути “масложор”. Причому витрата до 150—200 грамів на 1000 км. вважається допустимою нормою. Зустрічаються екземпляри, у яких залягли кільця. Тож перед покупкою потрібна ретельна діагностика.
Трапляються автомобілі і з бракованими розподільними валами про що скажуть вібрації двигуна відразу після запуску. Дилери змінювали деталь по гарантії, так що вивчіть сервісну історію кросовера, що сподобався.
Роботизована трансмісія таїть у собі чимало загадок та каверз. Агрегати з сухим зчепленням зазнавали численної критики і лідирують за різними поломками. Пізніше коробки стали довговічнішими. Інженери їх постійно доопрацьовували, змінювали софт і загалом здолали більшість неполадок. Однак «робот» не любить сильних навантажень та буксувань у бруді. Якщо минулий власник – не шкодував Tiguan, краще пошукати інший екземпляр. Щодо підвіски, то вона досить надійна. Відзначимо лише гальмівні диски, які швидко зношуються із внутрішніх сторін.