Зазвичай після придбання чистокровного «баварця» — як нового, так і старого — щасливі власники стикаються з непростими шарадами. А оскільки багато розгадок знайти не так просто тим, хто нещодавно поповнив армію фанатів BMW, ці ребуси дуже засмучують, а часом навіть вганяють у депресію. З якими саме проблемами ризикують зустрітися ті, хто твердо вирішив придбати машину з біло-блакитним пропелером на капоті.
Німецькі автомобілі – мрія багатьох. Тому громадяни прагнуть ними мати, незважаючи ні на що. Наразі зростає попит на екземпляри, пригнані з Європи. Однак машини, на яких «дідусь їздив до церкви», можуть бути дуже неприємними сюрпризами.
Почнемо з того, що кросовери BMW X3 зі скляним дахом не витримують російських зим. Кілька років тому автор цих рядків мав випадок, коли в 30-градусний мороз скло раптом потріскалося і обсипалося в салон. У дилерському центрі, після того, як я повідомив про подію, не здивувалися. Майстри сказали, що знають про такі випадки. Дефект не масовий і «плаваючий», тому ніяких кампаній не було. Тим не менш, до цього треба бути готовим: і краще вибирати екземпляр без «панорами».
Наступний серйозний “ахтунг” – чіп-тюнінг. Навіть у Німеччині його можуть зробити криво. Тут потрібно уважно дивитися історію конкретного авто і те, який чіп ставили. Основна складність у тому, що якщо налаштування силового агрегату перед моментом продажу повернуть у вихідний стан, ніхто не дасть гарантії, що інші вузли справні. Адже горе-майстри можуть просто просвердлити дірки в фільтрі сажі і стерти його помилки сканером. Або видалити датчик температури відпрацьованих газів. Така машина «валитиме на всі гроші», але недовго. Чому це стосується саме BMW? Та тому, що саме на них люблять «запалювати». Водії тих самих «Мерседесів» менш агресивні, оскільки «мерси» насамперед «заточені» під комфорт.
І в жодному разі не купуйте шалено красивий BMW M2, у якого є якісь доробки підвіски. Навіть якщо ціна “солодка”! На ньому могли брати участь у перегонах, а це завжди ризик аварій. До речі, аналогів баварської моделі у “Мерса” та Audi досі немає, тому “гарячі” німці і купують “двійку”.
Йдемо далі. Ті, хто купують уживаний «бумер» вперше, пересідаючи на «преміум» з дешевого народного автомобіля, часто розчаровуються надійністю. У мережі повно історій, що у “бех” з невеликими пробігами масово перегорають лампочки, постійно ламаються якісь дрібниці, а від часткового розряду акумулятора на “приборці” спливають помилки. Що цікаво, конкуренти не такі примхливі. Тож подумайте гарненько: точно BMW?
Зрештою, застережемо і від покупки з Європи гібридів, створених на базі кросоверів X1, X2, X3 та X5. Нещодавно 29 600 «зелених» машин потрапили під брак: з’ясувалося, що в їх батареях може бути сміття, яке провокує коротке замикання. Проблема в тому, що куплений за сірою схемою автомобіль доведеться лікувати за власний рахунок.