Як правильно прогрівати взимку автоматичну коробку передач

Час читання: < 1 хв.
0

У мороз корисно прогрівати не тільки двигун автомобіля, а й автоматичну транмісію, незалежно від її типу, будь то класичний “автомат”, “робот” або варіатор.

Прогрівання автоматичної трансмісії дозволить уникнути зайвих проблем протягом усього заявленого виробником терміну служби. В автоматичній коробці передач, як і в двигуні використовується масло для змащення деталей, що труться. При прогріванні підвищується його плинність та робочі властивості. У випадку з варіатором на морозі знижується еластичність ременя та ущільнювачів і також погіршуються змащувальні властивості робочої рідини.

Час прогрівання підбирається залежно від конструктивних особливостей машини та коробки, а також від погодних умов. Експерти «Тарантас Ньюс» кажуть, що починати рух можна вже за температури трансмісії, що дорівнює +30˚С. Дані можна вивести на панель приладів. Якщо такої можливості не передбачено, доведеться покладатися на досвід. Зазвичай, при температурі за бортом від 0˚С до -10˚С достатньо прогрівати коробку 5 – 10 хвилин, при температурі від -10˚С і нижче – до 15 хвилин. Найбільш ефективно буде поєднувати початкову роботу автомобіля на неодружених оборотах з подальшим плавним розігрівом у русі. У цьому випадку під час поїздки перші 5 – 10 хвилин не рекомендується підвищувати обороти вище 3000 за хвилину.

Реклама

Нагрівання “автомата” або варіатора відбувається швидше, якщо під час стоянки включити режим D або R. Але робити це слід тільки після того, як автомобіль попрацював кілька хвилин на неодружених оборотах. Починати рух слід плавно, уникаючи високих обертів двигуна. Іноді сучасні КПП оснащуються спеціальним «зимовим режимом» роботи, який знижує ризик пробуксування коліс. Його можна увімкнути на знижених оборотах, що допоможе зменшити навантаження на двигун.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!