Фахівці наголошують, що є небезпечний рубіж по пробігу, після якого велика кількість авто може мати серйозні проблеми як з кузовом, так і з двигуном. Але в деяких випадках аналогічні проблеми можуть виникнути і за менших пробігів, пише Експерт.
За словами експертів, потрібно вибирати автомобілі, пробіг яких не сягає 500 тисяч кілометрів. Приблизно 500 тисяч кілометрів — це та цифра, після якої далі потрібно точно міняти силову установку, а можливо, навіть і раніше. За таких пробігів, можливо, кузов уже гнилий. Також спеціалисти підкреслюють, що 300 тисяч кілометрів також спірне питання, а тому радять розглядати цю цифру у крайньому випадку.
Але найкраще купувати автомобіль зі 100 або 150 тисяч пробігу: прийнятна вартість, і є певний ресурс. На довговічність транспортного засобу впливає не лише пробіг, а й тип конструкції. Варіатор та коробка з двома зчепленнями вимагатимуть ремонту набагато швидше, ніж класичні автоматичні або механічні коробки передач. Вік транспортного засобу не має вирішального значення на відміну від кузовних дефектів.
Все залежить від стану кузова: якщо з ним все гаразд, то можна купувати. Крім того, бажано не купувати перефарбований автомобіль — такі екземпляри зазвичай биті. Якщо авто пофарбовано погано, то з’являтиметься іржа.
Бюджетна лінійка SUV-моделей Honda, розроблена для ринків, що розвиваються, незабаром поповниться новою моделлю. Поряд із…
Багато українських водіїв звикли, що при зупинці поліцією треба показати документи, а інспектори можуть перевірити…
Акумулятор може розрядитися як після морозної ночі, так і якщо водій забуде вимкнути фари або…
Audi готує до виходу оновлене покоління купе-кросовера Q3 Sportback, який стане стильнішою альтернативою класичному Q3.…
Кожному водієві знайома ситуація, коли зустрічна машина сліпить фарами. У такі моменти концентрація на дорозі…
Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…
Leave a Comment