Фахівці наголошують, що є небезпечний рубіж по пробігу, після якого велика кількість авто може мати серйозні проблеми як з кузовом, так і з двигуном. Але в деяких випадках аналогічні проблеми можуть виникнути і за менших пробігів, пише Експерт.
За словами експертів, потрібно вибирати автомобілі, пробіг яких не сягає 500 тисяч кілометрів. Приблизно 500 тисяч кілометрів — це та цифра, після якої далі потрібно точно міняти силову установку, а можливо, навіть і раніше. За таких пробігів, можливо, кузов уже гнилий. Також спеціалисти підкреслюють, що 300 тисяч кілометрів також спірне питання, а тому радять розглядати цю цифру у крайньому випадку.
Але найкраще купувати автомобіль зі 100 або 150 тисяч пробігу: прийнятна вартість, і є певний ресурс. На довговічність транспортного засобу впливає не лише пробіг, а й тип конструкції. Варіатор та коробка з двома зчепленнями вимагатимуть ремонту набагато швидше, ніж класичні автоматичні або механічні коробки передач. Вік транспортного засобу не має вирішального значення на відміну від кузовних дефектів.
Все залежить від стану кузова: якщо з ним все гаразд, то можна купувати. Крім того, бажано не купувати перефарбований автомобіль — такі екземпляри зазвичай биті. Якщо авто пофарбовано погано, то з’являтиметься іржа.
2 листопада на Русанівській набережній у Києві сталася аварія за участю Porsche 911 GTS, про…
Їздити на літніх шинах узимку небезпечно і категорично не рекомендується, оскільки гума втрачає еластичність при…
Багато автолюбителів помічали, що їхні машини страждають від птахів частіше за інші. Виявляється, тут не…
На початку вересня відбулася прем'єра концепт-кара Audi Concept C. Через схожість з однією культовою моделлю…
Чутки про те, що компанія Nissan планує відмовитися від бюджетного седана Versa, з'являються вже не…
Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…
Leave a Comment