Фахівці наголошують, що є небезпечний рубіж по пробігу, після якого велика кількість авто може мати серйозні проблеми як з кузовом, так і з двигуном. Але в деяких випадках аналогічні проблеми можуть виникнути і за менших пробігів, пише Експерт.
За словами експертів, потрібно вибирати автомобілі, пробіг яких не сягає 500 тисяч кілометрів. Приблизно 500 тисяч кілометрів — це та цифра, після якої далі потрібно точно міняти силову установку, а можливо, навіть і раніше. За таких пробігів, можливо, кузов уже гнилий. Також спеціалисти підкреслюють, що 300 тисяч кілометрів також спірне питання, а тому радять розглядати цю цифру у крайньому випадку.
Але найкраще купувати автомобіль зі 100 або 150 тисяч пробігу: прийнятна вартість, і є певний ресурс. На довговічність транспортного засобу впливає не лише пробіг, а й тип конструкції. Варіатор та коробка з двома зчепленнями вимагатимуть ремонту набагато швидше, ніж класичні автоматичні або механічні коробки передач. Вік транспортного засобу не має вирішального значення на відміну від кузовних дефектів.
Все залежить від стану кузова: якщо з ним все гаразд, то можна купувати. Крім того, бажано не купувати перефарбований автомобіль — такі екземпляри зазвичай биті. Якщо авто пофарбовано погано, то з’являтиметься іржа.
Сьогодні вибір автомобіля став набагато ширшим, але водночас і складнішим - експерти радять уважно зважити…
У новому рейтингу видання Consumer Reports у сегменті трирядних сімейних SUV особливо виділилися кілька моделей,…
Тривалість служби автомобільних шин залежить не лише від їхнього віку, а й від умов експлуатації,…
Tesla презентувала оновлені Model Y та Model 3 у новій комплектації Standard, які стали найдоступнішими…
Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…
Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…
Leave a Comment