Названо головні міфи про китайські авто

0
765

Продаватися китайські автомобілі в нашій країні стали відносно недавно, натомість міфів про їхню надійність та якість з’явилося чимало. Розберемо найпоширеніші (і недостовірні) чутки та легенди про автомобілі з Піднебесної.

Міф 1. Відстала інженерна школа

Безперечно, ще 30 років тому автомобілі з Китаю складно було назвати творами автомобільної інженерії. Китай на той момент хоч і був одним із найбільших виробничих автомобільних майданчиків, проте до розробки автомобілів там підходили практично: головне, щоб автомобілі були в першу чергу засобом транспорту і не більше. Однак з того часу економіка Китаю зростала небаченими темпами, що підштовхнуло найбільших автовиробників змінити свою парадигму і приєднатися до світових трендів, пропонуючи ринку все більш конкурентоспроможну продукцію. Так, головними інженерами китайських автовиробництв все частіше ставали вихідці зі знаменитих європейських брендів. Для досягнення кращого результату автоконцерни стали приділяти особливу увагу тій галузі індустрії, без якої хороший автомобіль сьогодні не збудуєш – в R&D напрямок (дослідні лабораторії та випробувальні комплекси).

Міф 2. Погана доступність запчастин та сервісу

Часто низький асортимент запчастин пов’язаний із низьким рівнем популяції конкретного автомобільного бренду. Щодо автомобілів з Китаю, їхня частка на ринку зростає з кожним роком. І чим більше автомобілів продається на локальному ринку, тим більша зацікавленість у дистриб’юторів займатиметься закупівлею та ввезенням відповідних запчастин. За дослідженням Автостату у 2019 році цей сегмент зріс на 14% до обсягу 32,6 тис. одиниць, у 2020 році – на 62% до 53 тис. штук, у 2021 році – на 116% до 114,3 тис. машин. З одного боку, причина зростання криється у відході з російського ринку багатьох європейських брендів, з іншого боку – зростання якості виробництва та споживчих якостей автомобілів з Китаю.

Міф 3. Низький рівень безпеки

Щоб витримувати високу конкуренцію на міжнародному маркеті, автовиробникам доводиться застосовувати значно більше зусиль, ніж раніше. Сучасному споживачеві крім яскравого інтер’єру та широкого переліку опцій необхідний ще й високий рівень безпеки – як активної, так і пасивної. І чим сучасніший автомобіль, тим, як правило, він безпечніший. Це слушно і для китайських брендів. Давайте подивимося останні краш-тести ANCAP, Австралазійської програми з проведення краш-тестів. У ці випробування входить фронтальний удар на швидкості 64 км/год із перекриттям 40%, два бічні удари, випробування крісел імітацією удару ззаду та тест на безпеку пішоходів. І такі китайські автомобілі, як Haval H2, GWM Ute, Haval Jolion та Haval H6 – набрали там по 5 зірок із 5 можливих. Вважаємо, що це справді гідне досягнення для китайського автопрому.

Міф 4. Непоказний дизайн

Ще 15-20 років тому китайські автомобілі не могли похвалитися самобутнім, естетичним та гармонійним дизайном, проте останніми роками ситуація стрімко змінюється. Тільки подивіться на сучасні автомобілі з піднебесної – тепер вони часом виглядають ефектнішими, ніж представники німецьких, японських чи американських автоконцернів. Це не дивно, адже слідом за іменитими інженерами, у китайські виробництва потягнулися найкращі дизайнерські студії та професіонали. Так, наприклад, у 2018 році китайський автогігант Haval оголосив про призначення своїм шеф-дизайнером Філа Сіммонса, який раніше був директором з екстер’єру моделей Land Rover, тоді як до 2018 року за дизайн бренду відповідав П’єр Леклерк, який раніше працював у KIA. Результат, як кажуть, очевидний.

Як би там не було, зрештою вирішує споживач. І як показує статистика продажів китайських автомобілів, у міфи автолюбителі вірять дедалі менше.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!