Як зима здатна зіпсувати ваш автомобіль: наводжу кілька конкретних прикладів

0
140

Усіх поспішаю вітати, мої шановні читачі. Що ж, повноцінна зима вже вступила у свої права та вулиці багатьох російських міст закутані сніговим покривалом. Напевно, для дітлахів це чудовий час – коли можна пограти в сніжки або покататися з гірки. Крім того, зима – це час очікувань чогось хорошого та цілий парад свят. Але варто зазначити, що для вітчизняних автовласників зимова пора року – це завжди випробування, яке перевіряє на міцність і кмітливість, і нерви. Однак у даній публікації мені хотілося б поговорити про те, як зима може псувати вашу машину. Думаю, що ця тема вкрай актуальна і буде корисна багатьом.

Але перш, ніж я продовжу її, мені хотілося б подякувати своїм давнім і відданим передплатникам. Дякую вам за те, що ви підтримуєте мене та всі мої починання на каналі, завдяки чому він має можливість розвиватися далі. Крім того, я не забуватиму і про випадкових читачів. Таких набирається дуже мало, якщо відштовхуватися від статистичних даних. Тому раджу їм не соромитися – ставте палець вгору, якщо вам публікація сподобалася або була корисною. Крім того, підписуйтесь і на мій канал – це дасть вам змогу бачити мої свіжі матеріали у верхній частині стрічки своїх рекомендацій. Таким чином, ви завжди залишатиметеся в центрі актуальних подій.

Отже, з чого слід розпочати? Напевно, почну з корозії кузова. Звичайно ж, за один сезон машина згнити не здатна, проте треба зазначити, що в більшості міст комунальники вважають за краще обробляти дороги реагентами. Так, вони позбавляють ожеледиці, а також зменшують рівень снігу на асфальтовому покритті, що дозволяє пересуватися без проблем.

Але реагенти – це агресивні хімікати, і вони згубно впливають на кузов. Почати слід з того, що від реагентів тьмяніє і каламутніє лакофарбове покриття. При цьому облазить і хромований декор, що погіршує екстер’єр машини. Крім того, корозія сприяє розвитку корозії кузовного металу – не відразу, але якщо автомобіль мити рідко, то після першого сезону на днище можна відзначити рудий наліт.

Другий приклад того, як зима здатна псувати вашу машину – вплив низьких температур повітря. Адже, як не крути, а взимку буває дуже холодно, особливо в Сибіру, ​​де -30 градусів – це рядове явище і ніякого морозу там здивувати не здатний.

Проте, що саме я маю на увазі? Почати слід з того, що холодні пуски взимку досить шкідливі. Зокрема, моторне масло суттєво густіє, через що пуск утруднюється, при цьому зростає навантаження на стартер. А ще, система мастила може не справлятися, через що двигуну потрібно давати прогріватись довше, ніж зазвичай. В іншому випадку, зростає ризик утворення задир на стінках циліндрів.

Холод впливає і на трансмісію. Зокрема, на «механіці» до зони ризику потрапляють синхронізатори та куліси. З автоматичними коробками все ще складніше – тут під удар підпадають сервоприводи, електрична проводка, масляний насос.

Ну і ще, що слід виділити в рамках негативного впливу зими на машину – це прискорений знос рульового управління і підвіски. Зокрема, в ходовій частині низькі температури погано впливають на ресурс пильовиків, гумових ущільнювачів, тому, якщо не їздити акуратно після простою авто, то в подальшому може знадобитися заміни амортизаційних стійок, кульових опор, рульових тяг і наконечників, і так далі.

Таким чином, експлуатація автомобіля в зимовий період має бути вкрай акуратною та грамотною. В іншому випадку, втрати та шкода для машини неминучі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!