Статті

Які неприпустимі помилки водія можуть швидко призвести до поломки автомобіля

Купуючи автомобіль, важливо наперед ознайомитися з усіма особливостями його експлуатації. Адже є низка фатальних помилок, здатних поставити під загрозу коректну роботу важливих вузлів та механізмів транспортного засобу. Якщо ігнорувати їх і недбало ставитися до підготовки автомобіля до експлуатації, це може спричинити повний вихід з ладу недешевих систем. Враховуючи основні приводи звернення водіїв до автомайстерень, ми склали список основних помилок, що викликають поломку машини.

1. Основні помилки під час експлуатації ТЗ

Серед найуразливіших і найскладніших у ремонті вузлів в автомобілі – двигун, елементи коробки передач та зчеплення. Зазвичай перелічені вузли зношуються і натомість підвищених навантажень і низки помилок, здатних ще більше погіршити ситуацію. Серед поширених причин звернення до майстерень виділимо такі:

1. Недостатній прогрів двигуна перед початком їзди в холодну пору. Потрібно розуміти, що для безперебійної роботи силового агрегату йому потрібно дати попрацювати 2-3 хвилини на нейтральній передачі (тобто, на неодружених оборотах), щоб забезпечити рівномірне змащування деталей, що рухаються, і, відповідно, продовжити термін служби агрегату.

2.Несвоєчасне перемикання передач. Важливо стежити за поточними обертами перед перемиканням швидкостей на механічній трансмісії. Подібний підхід не тільки підвищує економіку палива, але і зменшує негативні впливи на системи і збільшує термін служби мотора.

3. Недостатнє натискання на педаль акселератора на автомобілі з АКПП. Якщо ми говоримо про транспортні засоби з автоматичною коробкою передач, то причиною виходу з ладу коробки може стати слабке натискання на педаль газу. За таких впливів відбувається пробуксування диска зчеплення. Навіть передові механізми захисту не здатні гарантувати коректну роботу коробки за таких впливів.

4. Перемикання коробки передач у режим паркування на світлофорах. Експерти категорично забороняють допускати такі дії, оскільки це може спровокувати передчасний вихід із ладу коробки передач.

Враховуючи вищевикладені особливості, можна не допустити критичних проблем із недешевими агрегатами та вузлами в автомобілі. При цьому особливих труднощів у виконанні перерахованих рекомендацій немає. Достатньо дотримуватись уважності та вчасно обслуговувати важливі вузли.

2. Декілька рекомендацій

Крім нормальних недоліків, які допускаються автовласниками, є цілий спектр «звичок», здатних підвищити ризик критичних неполадок.

Наприклад, хтось не стежить за індикаціями на щитку приладів. Природно, окремі сигнали носять інформаційний характер (спустошення резервуара зі склоомиваючою рідиною), інші вказують на брак технічних складів – наприклад, масла. В останньому випадку важливо якнайшвидше припинити експлуатацію транспортного засобу та поповнити запаси моторного масла.

Серед інших типових помилок згадуються такі:

  • Несвоєчасна діагностика автомобіля перед початком руху. В даному випадку ви можете просто упустити момент проколу колеса або недостатнього руху, внаслідок чого покришка буде проколота при першому виїзді;
  • При їзді під гірку рекомендується гальмувати шляхом зниженої передачі, оскільки це зменшить негативне навантаження на диски та гальмівні колодки;
  • Заміну моторної олії потрібно виконувати суворо у встановлені сервісні інтервали. Якщо йдеться про авто з пробігом понад 200 000 км, ці терміни слід скоротити до 8 000-10 000 км пробігу;
  • Вкрай небажано допускати опускання рівня палива в баку до мінімуму. Якщо їздити таким чином протягом тривалого часу, ймовірність засмічення та пошкодження паливного фільтра чи інжектора стрімко зросте;
  • Слід вчасно оновлювати фільтруючі елементи під капотом та проводити технічне обслуговування та профілактику машини, що суттєво покращить її загальний стан та продовжить термін служби.

Правильний підхід до рекомендацій експертів та співробітників автомайстерень дозволить підтримувати автомобіль у справному стані протягом тривалого часу. Якщо ж допускати критичні помилки, машину можна швидко довести до повного виходу з ладу і, відповідно, до недешевого ремонту, здешевлення та постійних проблем з важливими системами та вузлами.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025