Коли взимку слід знижувати тиск у шинах

Час читання: 2 хв.
0

Автомобільні шини це оболонки, які складаються з металу, тканини і гуми. Основними їх елементами є борти, брекери, каркас, бічні частини та протектор. Від якості покришок, встановлених на автомобіль, залежить не лише комфорт, а й безпека руху. Оскільки лише вони забезпечують зчеплення транспортного засобу з дорожнім покриттям, що впливає на керованість та інші його характеристики.

Класифікація шин за сезонністю

Поділ шин за сезонністю є однією з найпоширеніших класифікацій:

  1. Літня гума призначена для експлуатації в умовах, коли температура навколишнього середовища вища за плюс 5 градусів. Літні шини підходять для швидкої їзди і здатні зберігати тверду структуру в спеку.
  2. Зимова гума відрізняється глибоко промальованим протектором, нерідко із шипами. У процесі їзди вона нагрівається, за рахунок чого покращується контактна пляма з дорогою. Зимова гума поділяється на європейську та скандинавську. Перша розрахована на м’які зими, має велику кількість прорізів та протектор із малюнком типу «ялинка». У регіонах із більш складними погодними умовами рекомендується використовувати скандинавський тип. Шини цієї групи відрізняються елементами малюнка, віддаленими один від одного, ромбоподібним малюнком протектора.
  3. Всесезонні. Призначені для регіонів із помірним кліматом та температурою в межах мінус 5-плюс 7 градусів за Цельсієм.

Навіщо знижувати на зиму тиск у шинах

Деякі водії на зиму знижують тиск у шинах. Наприклад, замість рекомендованих заводом 2,2 атмосфери, залишають 1,8. Чи має це практичне значення? Автомобільними експертами досвідченим шляхом доведено позитивний вплив цієї процедури. Але не завжди і не скрізь.

Реклама

Якщо взяти будь-який посібник з експлуатації транспортного засобу, то скрізь буде прописано підтримувати такий тиск, який відповідає марці гуми. Крім цього зараз на кожній купленій машині можна побачити наклейку із зазначеним для її коліс тиском. Ця обставина вже сама по собі відкидає всі аргументи на користь їзди на приспущених шинах .

Однак використовувати цей прийом допускається, якщо проїхати на них зовсім небагато. Відомо, що випустивши всього пару-трійку десятих атмосфери, можна трохи збільшити контактну пляму шини з дорожнім покриттям. Іноді цього буває достатньо, щоб подолати складну ділянку дороги. Але якщо після цього чекає рух чистою від снігу трасою, то варто відновити тиск у колесах до рекомендованої заводом величини.

Підсумок

Підсумовуючи всьому вищесказаному слід зазначити, що зниження взимку тиску в шинах має лише короткочасний характер. Гонитва за сумнівним ефектом може призвести лише до передчасного зносу гуми. Малюнок вище служить промовистим доказом згубного впливу на покришку, як недостатнього тиску в ній, так і надлишкового.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!