Вічна дилема: прогрівати двигун перед виїздом чи ні, кожен вирішує по-своєму.
Виходитимемо з того, що все-таки варто. Час прогрівання залежить насамперед від температури повітря. Прийнято вважати, що ДВС має попрацювати до того моменту, коли обороти впадуть із підвищених до неодружених.
І ось тут уже, як рекомендує портал « Нові автомобілі », доречно стартувати. Хіба що в русі бажано стежити, щоб стрілка тахометра не піднімалася вище 2000 об/хв для бензинових моторів і 1500 об/хв для дизельних.
Щоб хоч трохи скоротити час прогрівання ДВЗ, можна вимкнути обігрівач салону. Тобто запускаємо двигун, даємо йому пару-трійку хвилин попрацювати на неодружених оборотах, після чого активуємо «пічку» на мінімальну потужність – і в дорогу. У міру прогріву силового агрегату за необхідності збільшуємо температуру обігрівача до рівня, який вважаєте за потрібне. Зменшенню часу прогріву двигуна сприяє спеціальна ковдра, якою на ніч вкривають моторний відсік автомобіля.
При таких морозах двигуну для повноцінного прогріву потрібно більше часу та сил – потрібно, щоб температура антифризу досягла 50-60 градусів. Якщо є автономний обігрівач, то в люту холоднечу не можна вдатися до його допомоги. Особливо якщо у вас дизельний автомобіль.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment