Вічна дилема: прогрівати двигун перед виїздом чи ні, кожен вирішує по-своєму.
Виходитимемо з того, що все-таки варто. Час прогрівання залежить насамперед від температури повітря. Прийнято вважати, що ДВС має попрацювати до того моменту, коли обороти впадуть із підвищених до неодружених.
І ось тут уже, як рекомендує портал « Нові автомобілі », доречно стартувати. Хіба що в русі бажано стежити, щоб стрілка тахометра не піднімалася вище 2000 об/хв для бензинових моторів і 1500 об/хв для дизельних.
Щоб хоч трохи скоротити час прогрівання ДВЗ, можна вимкнути обігрівач салону. Тобто запускаємо двигун, даємо йому пару-трійку хвилин попрацювати на неодружених оборотах, після чого активуємо «пічку» на мінімальну потужність – і в дорогу. У міру прогріву силового агрегату за необхідності збільшуємо температуру обігрівача до рівня, який вважаєте за потрібне. Зменшенню часу прогріву двигуна сприяє спеціальна ковдра, якою на ніч вкривають моторний відсік автомобіля.
При таких морозах двигуну для повноцінного прогріву потрібно більше часу та сил – потрібно, щоб температура антифризу досягла 50-60 градусів. Якщо є автономний обігрівач, то в люту холоднечу не можна вдатися до його допомоги. Особливо якщо у вас дизельний автомобіль.