Що обов’язково потрібно зробити під час встановлення нового акумулятора
Share
Перше – це демонтаж старого АКБ. Тут є один істотний момент з його вилучення, пов’язаний з трудомісткістю відгвинчування болтів або гайок, що прикипіли. Використовуваний інструмент (зазвичай це торцеві і ріжкові ключі гайкові певного розміру) іноді їх не бере. Як правило, батарея, що відслужила, має сильні забруднення, тому кріпильні елементи і заржавілі гайки на клемах АКБ рекомендується попередньо обробити мастилом, що приникає, наприклад, недорогим аерозолем серії, що добре зарекомендував себе. Це гарантовано полегшить їхній демонтаж.
По-друге, дуже важливо провести огляд та (за потреби) підготовку місця розміщення АКБ. Тут слід ще раз уважно оглянути кріпильний майданчик та видалити з нього бруд. За наявності нижнього кріплення бажано обробити змащенням або мідним спреєм, що проникає, всі різьбові з’єднання утримуючих елементів АКБ, що полегшить їх монтаж в підкапотному просторі.
Наступний момент – перевірка та (за потреби) підготовка силових проводів бортової електромережі. Дуже важливо, щоб кільцеві наконечники кабелів були чистими та не мали іржі та слідів електрохімічної корозії. За наявності ці дефектні місця потрібно негайно видалити, наприклад, застосувавши аерозольний очищувач електроконтактів або обробивши кільцеві роз’єми за допомогою дрібнодисперсної шкірки.
Встановлення АКБ
Тепер можна розміщувати АКБ у моторному відсіку. Однак, як і при демонтажі батареї, спочатку слід переконатися, що керування бортовою електромережею знеструмлено. Інакше висловлюючись, становище замку запалення перебуває в «нулі», тобто у крайньому лівому становищі, а сам ключ вийнятий із замку. Не забувайте це робити! Після розміщення батареї на кріпильному майданчику акуратно, але з певною слабкістю, наживіть всі елементи кріплення. А остаточне щільне загвинчування деталей кріплення треба робити вже після підключення силових проводів.
Підключення АКБ
Далі приступаємо до підключення силових проводів до клем АКБ. Важливий момент: підключення силових проводів здійснюється у зворотному порядку (стосовно демонтажу), тому починати треба з плюсової клеми. Це є обов’язковим правилом. Справа в тому, що, якщо ви першим підключите мінусовий провід, то потім, при підключенні плюса, існує великий ризик зачепити інструментом металеві деталі двигуна або кузова. А це загрожує коротким замиканням АКБ із потужним електричним розрядом та пожежею у моторному відсіку. Повторимося ще раз – при встановленні АКБ в моторному відсіку підключення силових проводів до нього треба починати виключно з плюсової клеми.
Батарею, перед закріпленням на ній проводів, при необхідності, можна трохи рухати кріпильним майданчиком для того, щоб проводи трималися на клемах з невеликим провисанням. Це також важливо, оскільки натягнутий провід може вирвати клему із кришки АКБ. Коли правильне положення проводів досягнуто, кріплення корпусу АКБ можна остаточно затягнути. Вже після цього затягуються кільцеві наконечники самих силових проводів.
Завершальний та вкрай бажаний акорд цієї процедури – ретельна обробка наконечників і відкритих ділянок клем АКБ спеціальним жировим або аерозольним мастилом, що оберігає їх від впливу бруду, сольових розчинів, вологи і, відповідно, від корозії.
Так наприклад, захисне покриття контактів акумулятора можна створити або за допомогою аерозолю Ruseff для обробки клем, або за допомогою аналогічної пасти Ruseff. Завдяки високим захисним властивостям обидва продукти вже набули гарної популярності у автовласників. І паста, і аерозоль мають забарвлення синього кольору, який дозволяє візуально контролювати місця контактних з’єднань, оброблені.
Подібними властивостями, до речі, має ще один фірмовий препарат від Ruseff – спеціальний лак для клем. Практика застосування всіх перелічених вище засобів наочно доводить, що створюваний ними захист тривалий час оберігає клеми від різних видів корозії та витоків струму. А це, безумовно, суттєво уповільнює саморозряд АКБ, особливо у зимовий період.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Лужна Софія
Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.
Leave a Comment