Найчастіше причиною ремонту автоматичної коробки стають не недоліки авто, а неправильна експлуатація. Автоексперти назвали шість грубих помилок.
Першою помилкою є відсутність прогріву, який потрібний не тільки мотору, а й коробці. Нормальна температура робочої рідини в автоматі становить від 50 до 90 градусів за Цельсієм.
Також багато автомобілістів стартують із двох педалей. Як підкреслюють експерти, вірний спосіб швидко вбити АКП – втиснути в підлогу обидві педалі в режимі D, а потім прибрати ліву ногу.
Деякі водії неправильно буксують. Є певне правило для такої дії з машинами, в яких встановлена АКП — швидкість буксирування — не вище 50 км/год, їхати можна не далі 50 кілометрів.
Четверта помилка — багато водіїв перемикають селектор коробки в паркінг на світлофорах. За такого методу їзди фрикціони прискорено зношуються. Про це написав портал “За кермом”.
Також поширеною помилкою є звичка не ставити авто на рушник. При паркуванні на ухилі фахівці рекомендують завжди використовувати гальмо стоянки. Задіяти його потрібно перед тим, як переводити селектор у положення «паркінг».
Останньою поширеною помилкою стала звичка не міняти робочу рідину, хоча робити це потрібно регулярно у будь-якій АКП. Важливо, що кожен бренд має свою рекомендацію та інструкції.
Скручений пробіг - явище для вторинного ринку не нове, але все ще нерідке. Бажання зробити…
Французька компанія представила вдосконалений кросовер Renault Espace 2025 року. Це гібридна модель, якій переглянули компонування…
Багато українських водіїв звикли вмикати аварійну сигналізацію в знак вдячності - наприклад, щоб подякувати за…
У Європейському Союзі планують переглянути підхід до оцінки ефективності підзарядних гібридів (PHEV), що може суттєво…
Оптимальний діапазон оборотів двигуна істотно впливає на його ресурс і загальний стан. Якщо ігнорувати цей…
Експерти GOBankingRates оновили рейтинг найменш надійних позашляховиків, які найчастіше ламаються і потребують дорогого ремонту. До…
Leave a Comment